خبرگزاری کار ایران

حکم برگشت شرکت تراورس به راه‌آهن در سال جدید اجرایی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۰۸۷

کارگران ابنیه فنی خطوط راه‌آهن در سال جدید از مسئولان درخواست کردند بعد ازگذشت بیش از دو سال از صدور رای قطعی برگشت شرکت تراورس به راه‌آهن، آن را اجرایی کنند.

تعدادی از کارگران ابنیه فنی راه‌آهن در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه بعداز گذشت حدود دو سال و نیم از صدور رای قطعی برگشت شرکت تراورس به راه‌آهن هنوز حکم اجرا نشده است، گفتند: پس از صدور حکم دادگاه، انتظار تغییر وضعیت شغلی کارگران را داشتیم اما متاسفانه هنوز تغییری در شرایط کاری، حقوقی و شغلی کارگران ابنبه فنی تراورس ایجاد نشده است.

به گفته یکی از کارگران؛ بعد از واگذاری، نه مطالبات مزدی و بیمه معوقه کارگران به‌روز شد و نه سنوات و تکلیف امنیت شغلی کارگران مشخص شده است.

آن‌ها گفتند: ما کارگران می‌خواهیم بدانیم تا چه زمانی صدور رای قطعی برگشت شرکت تراورس به راه آهن اجرایی می‌شود؟ در حال حاضر این اتفاق فقط به صورت لفظی ایجادشده و وضعیت شغلی ما کارگران مانند پیش است.

آن‌ها با بیان اینکه در حال حاضر نگرانی ما نامشخص بودن وضعیت شرکت تراورس است که از دو سال و اندی پیش از بخش خصوصی به شرکت راه آهن عودت داده شده است، افزوند: سالهاست این موضوع را پیگیری کرده‌ایم اما متاسفانه مسئولان هنوز هیچ تصمیمی برای برطرف کردن مشکلات و تغییر نوع قرارداد کارگران نگرفته‌اند و این موضوع نگرانی کارگران را بیشتر می‌کند.

کارگران درباره سایر مطالبات صنفی خود تصریح کردند: اجرای طرح تجمیع و طبقه‌بندی مشاغل، رفع مشکلات بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی، پرداخت برخی مزایای قانونی و عرفی همانند بن ماه رمبارک رمضان و دادن لباس و کفش کار بخش دیگری از مطالبات کارگران ابنیه فنی است که به صورت کامل پرداخت نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز