خبرگزاری کار ایران

افزایش جابجایی بار و مسافر از ناوگان حمل و نقل ریلی گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۶۲۸

مدیر کل راه آهن شمال ۲، حوزه‌ی گیلان، از جابجایی بیش از ۸۰۰ هزار مسافر از طریق حمل و نقل ریلی استان در ۱۰ ماه منتهی به بهمن امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، غلامحسین ولدی از افزایش جا به جایی بار و مسافر در ۱۱ ماهه امسال خبر داد و گفت: تا پایان بهمن حدود ۸۵۴ هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل ریلی منطقه شمال۲ جابجا شدهاند که از این تعداد ۶۸۹ هزار مسافر سهم قطار‌های اصلی و بقیه مربوط به مسافران با قطار‌های محلی است.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تعداد مسافران نسبت به مدت مشابه پارسال افزود: با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نیمه شعبان و عید نوروز و مصادف شدن آن با ایام مبارک رمضان، شاهد افزایش مسافران خواهیم بود.

مدیرکل راه آهن شمال دو – حوزه‌ی گیلان همچنین در خصوص عملکرد این اداره کل در حوزه جا به جایی بار گفت: تا پایان بهمن بیش از یک میلیون و ۵۷۳ هزار تن بار تخلیه شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد افزایش داشته است.

ولدی همچنین به افزایش ۷ درصدی بارگیری کالا هم اشاره کرد و افزود: در این مدت، یک میلیون و ۲۶ هزار تن بارگیری در ثبت شده است.

وی گفت: با نظارت مستمر بر قطار‌هایی که در محدوده جغرافیایی این منطقه رفت و آمد کرده اند میانگین زمان تاخیر قطار‌های مسافری در مدت ۱۱ ماه نسبت به پارسال ۱۶ و نیم درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز