خبرگزاری کار ایران

مدیر تولید شرکت ایریکو از بازسازی ۱۰۰ دستگاه لکوموتیو در این شرکت خبر داد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۱۴

۱۰۰ دستگاه لکوموتیو متعلق به راه آهن جمهوری اسلامی ایران پس از بازسازی در شرکت صنایع ریلی ایرانیان(ایریکو) وارد ناوگان حمل و نقل ریلی کشور شد.

مدیر تولید شرکت ایریکو گفت: ۱۰۰ دستگاه لکوموتیو متعلق به راه آهن جمهوری اسلامی ایران پس از بازسازی در شرکت صنایع ریلی ایرانیان(ایریکو) وارد ناوگان حمل و نقل ریلی کشور شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ترابر ایرانیان، محمدرضا کمالی نژاد افزود: در آخرین مرحله با تحویل دو دستگاه لکوموتیو بازسازی شده، در مجموع تعداد لکوموتیوهای بازسازی و نوسازی شده شرکت راه آهن در کارخانه ایریکو به ۱۰۰ دستگاه رسید.

وی اظهار داشت: در این مرحله لکوموتیوهای سری GM و مدل های GT ۲۶، G۱۲ و G۲۵ برای شرکت راه آهن بازسازی شدند و تعمیرات بدنه، شاسی و تجهیزات داخل کابین لکوموتیوران به صورت کامل بازسازی شدند.

وی با اشاره به میانگین سن لکوموتیوهای فعال در خطوط ریلی کشور، افزود: لکوموتیوهای فعال در خطوط ریلی کشور به طور متوسط بیش از ۴۰ سال سن دارند و بازسازی و نوسازی این ناوگان از ضروریات صنعت حمل و نقل ریلی کشور است.

کمالی نژاد با اشاره به تولید ۹ دستگاه واگن باری لبه کوتاه در شرکت ایریکو، گفت: واگن های باری لبه کوتاه به سفارش شرکت ذوب آهن ساخته شده و اواسط هفته آینده به این شرکت تحویل می شود و با تحویل این واگن ها ۱۶ دستگاه از ۳۰ دستگاه واگن باری موضوع قرارداد ایریکو و شرکت ذوب آهن عملی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز