خبرگزاری کار ایران

در ماه گذشته؛

150 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل قزوین مسافرت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۲۴۶

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در ماه گذشته 150 هزار و 998 مسافر با ناوگان مسافر این استان جابه جا شدند.

به گزارش ایلنا، احسان شهبازی با اشاره به جابه جایی مسافر با ناوگان مسافر استان گفت: در ماه گذشته 57 هزار و 495 مسافر در داخل استان و 93 هزار و 503 نفر به خارج از استان جابه جا شده‌اند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اشاره به صدور 10 فقره کارت هوشمند جدید برای رانندگان و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در ماه گذشته اضافه کرد: کارت هوشمند به عنوان مدرک شناسایی رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای امکان شناسایی دقیق رانندگان و تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال را فراهم کرده و به ایجاد گردش کار و جلوگیری از صدور کارت‌های هوشمند رانندگان کمک می‌کند.

وی گفت: در این مدت از 93 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان از نظر رعایت موارد ایمنی مانند به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و مدارک حمل و نقل و صورت وضعیت بازدید شده است.

این مسئول افزود: مردم و مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی مراتب را با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای در میان بگذارند تا در کمیسیون‌های مربوط ماده 11و 12 رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز