خبرگزاری کار ایران

کارگران دانشگاه علوم پزشکی:

زمان پرداختِ فوق‌العاده‌ها، کارگر هستیم و زمان پرداختِ عیدی، کارمند!

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۸۴۴

جمعی از کارگران علوم پزشکی به محرومیتشان از فوق‌العاده‌های حقوق کارمندی اشاره کردند و گفتند: زمانِ پرداختِ فوق‌العاده‌ها، کارگر هستیم اما زمان پرداختِ عیدی، کارمند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران دانشگاه علوم پزشکی، که اصطلاحا به آن‌ها کارگران تبصره‌ی ۴ می‌گویند، در تماس با «ایلنا» به پرداختِ کارمندی عیدیِ خود اعتراض کردند. 

این کارگران می‌گویند: عیدی ما را کارمندی حساب کردند اما تمام حقوق و مزایای ما کارگری است. مدیریت، آنجا که به نفعش باشد، کارگری و آنجا که به نفع نباشد، کارمندی حساب می‌کند. 

این کارگران به محرومیتشان از فوق‌العاده‌های حقوق کارمندی اشاره می‌کنند و می‌گویند: زمانِ پرداختِ فوق‌العاده‌ها، کارگر هستیم اما زمان پرداختِ عیدی، کارمند. 

آن‌ها می‌گویند: رویه‌ای ثابت وجود ندارد؛ خبر داریم دانشگاه برخی از استانها عیدیِ کارگری داده‌اند و برخی عیدیِ کارمندی. مجموعه‌ی ما می‌گوید بودجه نداریم و عیدی را کارمندی می‌دهیم، در حالیکه همین اتفاق سال گذشته افتاد و برخی از کارگران به نفع خود از دیوان عدالت رأی گرفتند، اما امسال باز به همان رویه‌ی قبل، عیدی را کارمندی حساب کرده‌اند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز