خبرگزاری کار ایران

افزایش فوق‌العاده ویژه نیروهای وزارت راه و شهرسازی تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۶۱۲

ایمان اسلامیان اعلام کرد: افزایش مبلغ فوق العاده ویژه کارکنان برای کل کارکنان وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های تابعه به تفکیک مشاغل اختصاصی و عمومی در شورای حقوق و دستمزد به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: افزایش مبلغ فوق العاده ویژه کارکنان موضوع بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری برای کل کارکنان وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های تابعه به تفکیک مشاغل اختصاصی و عمومی در شورای حقوق و دستمزد به تصویب رسید. 

ایمان اسلامیان (معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی) در نشست با مدیران کل راه و شهرسازی با اشاره به دغدغه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر رفع مشکل معیشتی کارکنان در واحدهای استانی به عنوان نقطه نهایی خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشورمان از تصویب افزایش فوق العاده ویژه کارکنان در شورای حقوق و دستمزد خبر داد. 

در این جلسه موضوعاتی چون کمبود نیروی انسانی متخصص، جذب درآمدهای اختصاصی، نبود نظام جبران خدمت به کارکنان، حقوق و مزایای پایین کارکنان، تبدیل وضعیت ایثارگران و نیروهای شرکتی، اصلاح چارت سازمانی ادارات کل راه و شهرسازی بویژه در شهرستانها، درخواست بیمه مسولیت مدیران و. . که دغدغه مدیران کل استانی بود مطرح شد. 

اسلامیان با اشاره به پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی نویدهای خوشی را در خصوص اصلاح نظام جبران خدمت، تصویب فوق العاده ویژه کارکنان، جذب نیروهای متخصص و نخبگان، ردیف‌های جدید استخدامی با توزیع استانی و… با هدف ایجاد وزارتخانه‌ای پویاتر و با انگیزه‌تر بمنظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به هم‌میهنان عزیزمان عنوان کرد. 

در ادامه این جلسه رئیس مرکز نوسازی و منابع انسانی به استقرار نظام ارزیابی عملکرد استانی، نظام شایسته گزینی، استقرار سامانه جامع مدیریت منابع انسانی با زیرسیستم‌های کارکنان، تشکیلات، ارزیابی عملکرد… را با رویکرد بهینه‌سازی منابع انسانی را که در دستور کار این مرکز است، برشمرد. 

در پایان صمدی ذی‌حساب و مدیرکل امور مالی وزارت راه و شهرسازی موارد مرتبط با ابلاغ اعتبار ها، رعایت ضوابط بودجه‌ای، تدقیق قوانین و مقرارت در پرداخت‌ها و تعامل ذیحسابان و عاملین ذیحسابی‌ها در استان‌ها با ستاد و… را تشریح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز