خبرگزاری کار ایران

پزشکان و جامعه کادر درمان انگلستان هشدار داد:

کادر درمان علاوه بر امروز، هفته آینده نیز اعتصاب خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۱۰۸

بیش از ۱۰ هزار پرسنل بخش اورژانس و آمبولانس در انگلستان و ولز و اسکاتلند، از جمله امدادگران، دستیاران مراقبت‌های اورژانسی و مسئولین تماس، در ۶ فوریه، ۲۰ فوریه، ۶ مارس و ۲۰ مارس اعتصاب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از رویترز، با اعلام فراخوان‌های مربوط به اعتصاب کارگران و کارکنان بخش‌های مختلف خدماتی انگلستان، جامعه پزشکی و کادر درمان و نیروهای بیمارستانی و مراکز درمانی که بیش از سایرین از قانون منع اعتصاب زیان خواهند دید، اعلام کردند علاوه بر امروز (چهارشنبه، یکم فوریه) پنج روز دیگر (یکشنبه، ششم فوریه) نیز برای اعتصاب و اعتراض به میدان خواهند آمد. 

اورژانس‌ها و آمبولانس‌ها

کارکنان بخش اورژانس و آمبولانس‌ها با فراخوان اتحادیه‌های Unite و GMB موج جدیدی از اعتصابات را در سراسر انگلستان برنامه ریزی کردند که از ۶ فوریه در یک بر سر افزایش پرداخت‌ها به جامعه درمانی و حق اعتصاب بخش درمان انجام می‌دهند. 

بیش از ۱۰ هزار پرسنل بخش اورژانس و آمبولانس در انگلستان و ولز و اسکاتلند، ازجمله امدادگران، دستیاران مراقبت‌های اورژانسی و مسئولین تماس، در ۶ فوریه، ۲۰ فوریه، ۶ مارس و ۲۰ مارس اعتصاب خواهند کرد. 

کارکنان آمبولانس‌ها در انگلیس در روزهای ۶ فوریه، ۱۷ فوریه، ۲۰ فوریه، ۲۲ فوریه، ۶ مارس و ۲۰ مارس زمان‌بندی اعتصاب کردند. 

همراه با آن‌ها کادر درمان رزیدنت و پزشک نیز در بسیاری از بیمارستان‌ها وعده دادند که به آن‌ها خواهند پیوست زیرا آنان نیز از وضعیت پرداخت‌ها و اقدام توهین‌آمیز دولت برای منع اعتصاب در مشاغل خاص خدماتی از جمله بخش درمان خشمگین هستند. 

پرستاران

پرستاران انگلیسی نیز تهدید کردند که اگر تا پایان ماه میلادی اخیر در مذاکرات حقوق با دولت، کالج سلطنتی پرستاری، پیشرفتی حاصل نشود، ده‌ها هزار پرستار در انگلیس موج سوم اقدام خود را آغاز خواهند کرد. آن‌ها برای نشان دادن اینکه از اعتصاب واهمه‌ای ندارند، اعلام کردند که به مدت ۱۲ ساعت در ششم و هفتم فوریه از خانه خارج نخواهند شد و یا در محافل اتحادیه‌های خود تحصن خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز