خبرگزاری کار ایران

سهامداران فرش گیلان خواستار شفاف‌سازی روند توزیع سود سالانه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۱۰

جمعی از کارگران بازنشسته سهامدار فرش گیلان که صاحب ۵/۷درصد از سهام این واحد تولیدی هستند، صبح امروز به مشخص نبودن وضعیت سهام خود اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران سهامدار کارخانه فرش گیلان که از کارگران بازنشسته این واحد تولیدی هستند، صبح امروز مقابل ساختمان این کارخانه در رشت حاضر شده و خواستار رسیدگی به مشکل مربوط به دریافت سود سهام این شرکت شدند.

این گروه از کارگران که صاحب ۵/۷ درصد از سهام کارخانه هستند، گفتند: شرکت‌های سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین و صنایع کاغذسازی کاوه که به ترتیب سهامدار این واحد تولیدی هستند، در خصوص گزارش سالانه و توزیع سود سهام شفاف عمل نمی‌کنند.

طبق گفته این بازنشستگان؛ در سال ۷۶، سهام کارخانه فرش گیلان که تولیدکننده انواع فرش و موکت است، از سوی وزارت صنایع دولت وقت بین شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین، شرکت صنایع کاغذسازی کاوه و حدود ۲۲۸ کارگری که آن زمان در این واحد تولیدی مشغول بودند، تقسیم شده است.

آنها گفتند: واحد تولیدی فرش گیلان که سالهای پیش فعالیت تولیدی آن متوقف شده از سال ۸۶ با حدود ۱۷۰ هزار متر زمین و مستغلات از قبیل سوله و انبار به نمایشگاه دائمی و بین‌المللی استان گیلان اجاره داده شده اما درآمد حاصل از آن هنوز به کارگران سهامدار پرداخت نشده است.

این بازنشستگان خواهان شفاف‌سازی در روند توزیع سود سهام و گزارش‌های سالانه هستند و تاکید کردند: خرید و فروش سهام این کارخانه و تغییرات مدیریتی آن بدون درنظر گرفتن میزان سهم آنها غیرقانونی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز