خبرگزاری کار ایران

درخواست علی خدایی از تشکل‌های کارگری و بازنشستگی برای همگرایی در پیگیری مطالبات

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۵۴۶

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران، در نامه‌ای از روسای تشکل‌های کارگری و بازنشستگی خواست تا به منظور ایجاد همگرایی در تشکل‌های کارگری نماینده خود را معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران به منظور ایجاد همگرایی در تشکل‌های کارگری در قالب کارزاری، سه مسئله‌ی مهم امنیت شغلی، تشکل‌یابی و معیشت کارگران را پیگیری می‌کند. 

به همین منظور علی خدایی (رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران)، در نامه‌ای از روسای تشکل‌های کارگری و بازنشستگی خواست تا نماینده خود را معرفی کنند. 

در این نامه آمده: «نظر به ضرورت مطالبات کارگران استان و کشور، این کانون در نظر دارد با تشکیل کمیته‌های راهبردی در سه شاخه مطالبات مهم کارگران: امنیت شغلی، تشکل‌یابی و معیشت در قالب کارزاری متحد اقدام نماید.» 

قرار است اولین جلسه‌ی هماهنگی پنجشنبه ۲۲ دی ماه با حضور روسای این تشکل‌ها برگزار شود. 

رونوشت این نامه برای محمدرضا تاجیک، رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان تهران، معصوم‌علی موسی زاده، رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان تهران، علی اصغر بیات، رئیس کانون بازنشستگان استان تهران، فتح‌الله بیات، رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی، حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری و علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز