خبرگزاری کار ایران

تاکید رئیس ستاد احیای واحدها در دیدار با مدیرعامل بیمه اجتماعی:

استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در جهت افزایش پوشش بیمه اجتماعی روستایی/ تشکیل ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۱۰۶

تشکیل ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و همچنین تشکیل ستاد راهبردی استانی صندوق از مهمترین تصمیمات اخذ شده در نشست مدیرعامل بیمه اجتماعی روستایی با معاون توسعه روستا و مناطق محروم بود.

به گزارش ایلنا، در دیدار مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با معاونت توسعه روستاها و مناطق محروم ریاست جمهوری، بر بهره گیری حداکثری ظرفیت‌های وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه روستا و مناطق عشایری جهت افزایش ضریب پوشش بیمه اجتماعی تاکید شد.

در این دیدار که در محل معاونت توسعه روستاها و مناطق محروم ریاست جمهوری برگزار شد، بیت اله برقراری (مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر) به اجرای تفاهمنامه منعقده فی‌مابین این معاونت و صندوق بیمه اجتماعی تأکید و بیان کرد: سفرهای استانی تفاهم‌نامه‌های همکاری منعقده با استانداری‌ها و حضور در جلسات ستاد‌های راهبردی استانی در همین راستا هماهنگ و برگزار شده است.

همچنین مدیرعامل صندوق در این نشست که به تبیین نقش و جایگاه و اهمیت صندوق در توسعه روستاها و تأثیر بیمه اجتماعی فراگیر روستاییان در بهبود رشد و ارتقاء شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد.

سید امیرحسین مدنی (معاون توسعه روستاها و مناطق محروم ریاست جمهوری) صندوق را به واسطه رسالت و شرح وظایف محول نقش حاکمیتی که به عهده آن گذاشته شده است، نقش بسیار مهم و پررنگی در توسعه روستاها و گسترش عدالت در کشور دانست.

نماینده دولت در ستاد احیای واحدهای اقتصادی افزود: با توجه به این جایگاه خطیر با تمام توان و با استفاده از ظرفیت‌های در اختیار پوشش فراگیر و همگانی بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر را در دستور کار قرار خواهد داد.

تشکیل ستاد راهبردی ملی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر و همچنین تشکیل ستادهای راهبردی استانی و شهرستانی صندوق در سراسر کشور از مهمترین تصمیمات متخذه در این نشست بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز