خبرگزاری کار ایران

تلاش مشترک کارگزاران بیمه با دهیاران برای شناسایی افراد بیمه نشده روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۴۰۴

حسن ابراهیمی گفت: ارتباط بین کارگزاران صندوق بیمه با دهیاران را از جمله راهکارهای مؤثر و کارآمد در شناسایی افراد واجد شرایط است.

به گزارش ایلنا، حسن ابراهیمی (مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان  استان یزد) ارتباط بین کارگزاران صندوق بیمه با دهیاران را از جمله راهکارهای مؤثر و کارآمد در شناسایی افراد فاقد بیمه دانست.

صبح امروز نشستی با حضور حسن ابراهیمی مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان یزد و امیر ملانوری بخشدار و دهیاران بخش مرکزی اشکذر با موضوع توسعه بیمه اجتماعی در استان برگزار شد که در این نشست مدیر صندوق بیمه استان یزد گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در راستای اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی و تحقق اهداف و برنامه های دولت در خصوص تعمیم و گسترش نظام تأمین اجتماعی و در حمایت از اقشار فاقد بیمه اجتماعی غیر مشمول بیمه اجباری و به منظوربرخورداری از مزایا و تعهدات بلند مدت بیمه های اجتماعی در خصوص بازنشستگی، سالمندی، ازکارافتادگی، فوت و نقل و انتقال سوابق بیمه ای تأسیس گردید.  

 حسن ابراهیمی در این نشست ضمن تشریح اهداف قرارگاه کرامت و راهکارهای توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، تحت پوشش درآمدن کشاورزان و روستائیان این بخش را امری مهم و آتیه دار برای تمامی خانواده های این بخش دانست و خاطر نشان کرد ارتباط بین کارگزاران صندوق بیمه با دهیاران را از جمله راهکارهای مؤثر و کارآمد در شناسایی افراد واجد شرایط است.

در این نشست امیر ملانوری (بخشدار مرکزی اشکذر استان یزد) گفت: بیمه اجتماعی برای کلیه اقشار به خصوص جامعه روستایی همیشه دغدغه بوده و هست و صندوق می تواند با ارائه خدمات بیمه اجتماعی به این قشر از جامعه نقش بسزایی در تأمین آتیه افراد مشمول در زمان پیری و ناتوانی ایفاء کند. در ادامه ملانوری به استفاده حداکثری از ظرفیت دهیاران در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به منظور بهره مندی جامعه هدف از خدمات صندوق بیمه اجتماعی و تحقق سهمیه تکلیفی تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز