خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در چه مرحله‌ای است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۴۱۹

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کار زیادی برای بررسی طرح ساماندهی در مجلس نمانده و این طرح به زودی اماده‌ی ورود به صحن می‌شود.

 حسین گودرزی (عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیتِ طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گفت: همانطور که می‌دانید این طرح دوشوری اعلام شد و کلیات آن تصویب شد و چون پیشنهادات بسیاری داشت و باید به صورت جزئی‌تر بررسی می‌شد به کمیسیون برگشت. 

وی ادامه داد: شور دوم در کمیسیون اجتماعی در حال بررسی است. ماده اصلی به تصویب رسیده اما تبصره‌ها هنوز تصویب نشده است که اگر این تبصره‌ها به تصویب برسند طرح به صحن برمی‌گردد. 

گودرزی در پاسخ به این سوال که برای ورود طرح به صحن مجلس چقدر زمان نیاز است، گفت: من بعید می‌دانم که یکی دو جلسه بیشتر برای پایانِ بررسیِ این طرح در کمیسیون اجتماعی نیاز باشد اما از آنجا که طرح‌ها و لوایح در مجلس بسیار است و همه در نوبت هستند، هیئت رئیسه‌ی مجلس باید در مورد زمان ورود این طرح به صحن علنی مجلس تصمیم بگیرد. 

این نماینده مجلس تأکید کرد: کار زیادی برای بررسی طرح ساماندهی در مجلس نمانده و این طرح به زودی اماده‌ی ورود به صحن می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز