خبرگزاری کار ایران

تحصن کارگران هندی مقابل دفتر LG در اعتراض به اخراج همکاران خود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۹۳۳

حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ کارگر، از جمله کارگران اخراجی شرکت، در مقابل دفتر این شرکت کره‌ای فعال در هندوستان تجمع کردند و شعارهایی را علیه LG و حزب نئومحافظه‌کار حاکم بر هند سر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از تایمز هندوستان، اعضای اتحادیه کارگران و مددکاران اجتماعی ایالت آنگانوادی دهلی روز گذشته در مقابل دفتر معاون فرماندار در دهلی نو پایتخت تحصن کرده و خواستار بازگرداندن ده‌ها نفر از همکاران اخراج شده خود شدند. 

اعضای اتحادیه گفتند که حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ کارگر، از جمله کارگران اخراجی شرکت، در مقابل دفتر این شرکت کره‌ای فعال در هندوستان تجمع کردند و شعارهایی را علیه LG و حزب نئومحافظه‌کار حاکم بر هند سر دادند. 

یکی از اعضای اتحادیه کارگران ایالت آنگانوادی گفت: «نزدیک به یک ماه از زمانی که LG گفته است مشکلات ما را بررسی خواهد کرد می‌گذرد، اما ما هنوز هیچ پاسخی از او دریافت نکرده‌ایم. اعتراضات ما تا زمانی که خواسته‌های ما برآورده شود ادامه خواهد داشت.» 

در ماه گذشته هیاتی متشکل از پنج کارگر دفتر هندوستان ال جی با مدیران خط مونتاژ این محصول در ایالت آنگانوادی ملاقات کردند و یادداشتی را ارائه و خواستار بازگرداندن کارگران اخراج شده شرکت شدند. 

علت اخراج ده‌ها کارگر مجموعه خط مونتاژ ال-جی در هند، اعتصاب ۳۹ روزه ۱۱ هزار کارگر هندی ال-جی در سراسر هندوستان بوده است. این کارگران در اعتراض به افزایش ساعات کاری بدون حقوق دست به اعتصاب زده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز