خبرگزاری کار ایران

آموزش تشکل‌های کارگری برای پیشگیری از حوادث کار

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۴۶۶

نشست تخصصی مدیران کل حوزه معاونت روابط کار با اعضای هیئت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار استان کردستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست تخصصی مدیران کل حوزه معاونت روابط کار، فرزاد یوسفی، مدیر کل تشکلات کارگری و کارفرمایی،  احمدرضا پرنده، سرپرست اداره کل بازرسی کار،  محمد فتاح بیگی، رئیس اداره بازرسی کار کردستان، با اعضای هیئت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار استان کردستان برگزار شد. 

در این نشست ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون نقش و تاثیر تشکلهای کارگری در پیشگیری از حوادث کار مقرر گردید هماهنگی‌های لازم در سطح استان در جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی ایمنی برای اعضای تشکل‌های کارگری انجام شود. 

در این راستا تشکلهای کارگری استان آمادگی خودشان را برای هرگونه همکاری برای حفظ و صیانت از نیروی کار و مشارکت جدی را اعلام نمودند.

همچنین اداره کل بازرسی کار، آمادگی لازم را برای برگزاری دوره‌های آموزش ایمنی برای کارگران ساختمانی اعلام کردند و مقرر شد که تامین اساتید و امکانات آموزشی برای آموزش اعضای تشکلهای کارگری توسط اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان انجام شود. تشکلهای کارگری نیز باید  برای فراخوان و دعوت از اعضا با همکاری اداره کل کار استان اقدام نمایند. 

برگزارکنندگان ابراز امیدواری کردند که با ارتقای آموزش اعضای تشکلات کارگری در واحدهای اقتصادی بتوانند در جهت تامین سلامت کارگران و کاهش حوادث کار اقدامات موثری در این خصوص انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز