خبرگزاری کار ایران

رئیس پزشکی قانونی شهرستان خبر داد؛

فوت 6 نفر بر اثر حوادث کار در دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۳۱۹

رئیس پزشکی قانونی دامغان با بیان اینکه فوتی بر اثر حادثه کار در دامغان امسال ۱ فقره بوده افزود: در سال گذشته ۶ مورد فوتی داشتیم که مراحل پزشکی قانونی آن انجام و گواهی فوت صادر شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، غلامحسین ملکی با اشاره به ثبت ۱۳۱ فقره نزاع و درگیری از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان گفت: برای این تعداد فقره نزاع و درگیری در شهرستان دامغان در اداره پزشکی قانونی پرونده معاینه تشکیل شد.

 ملکی اظهار کرد: در سه ماه نخست سال گذشته تعداد نزاع و درگیری در شهرستان دامغان ۱۳۳ فقره بوده که برای این تعداد از افراد پرونده معاینه تشکیل شد و این آمار در سه ماهه نخست سال جاری ۱۳۱ فقره بود.

وی تصریح کرد: تعداد نزاع و درگیری در سال گذشته ۷۴۵ فقره بوده که برای این تعداد پرونده معاینه تشکیل شده است.

رئیس اداره پزشکی قانونی دامغان یادآور شد: سال گذشته تعداد سه هزار و ۴۱ مورد معاینه بالینی و فوتی صورت گرفت که این آمار در سه ماه نخست امسال ۵۱۹ مورد بوده است.

وی بیان کرد: تعداد مراجعات مصدومین تصادفات جرحی در دامغان که به پزشکی قانونی مراجعه داشتند از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۴ مورد بوده که این آمار در سال گذشته ۷۸۸ مورد بود.

ملکی با بیان اینکه فوتی بر اثر حادثه کار در دامغان امسال ۱ فقره بوده افزود: در سال گذشته ۶ مورد فوتی حوادث کار داشتیم که مراحل پزشکی قانونی آن انجام و گواهی فوت صادر شد.

وی تصریح کرد: تعداد تصادف فوتی در دامغان در سه ماه نخست سال جاری ۱۰ فقره بوده که این آمار در سال گذشته۶۳ فقره بود.

رئیس اداره پزشکی قانونی دامغان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲ فقره فوتی بر اثر منو کسید کربن ثبت شد گفت: در سال گذشته و سه ماهه نخست سال جاری فوت بر اثر غرق شدگی نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز