خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ خبر داد:

رکورد ۱۹ هزار بیمه شده تحت پوشش در اداره کل غرب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۲۳۶

سعید حسینی گفت: بیمه فراگیر خانواده بر اساس فلسفه تامین اجتماعی «بیمه همگانی» مبنی بر تحت پوشش قرار دادن آحاد مردم از جمله زنان خانه‌دار و دانشجویان به اجرا درآمده است.

به گزارش ایلنا، بنابر اظهارات مسئولان تامین اجتماعی غرب تهران، بیش از ۱۹ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند که بالاترین رکورد جذب بیمه‌شده طی سال‌های گذشته در سطح این اداره کل می‌باشد. 

سعید حسینی (مدیر کل سازمان تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ) که در نشست شورای اداری این اداره کل سخن می‌گفت، افزود: نظام تامین اجتماعی دربردارنده مجموعه‌ای از اصول، نهادها، ساختارها و سازکارهای شناخته‌شده‌ای است که با هدف تامین و گسترش امنیت اجتماعی و اقتصادی در حال و آینده تدوین شده و به مرحله اجرا درمی‌آید. 

وی تصریح کرد: بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی و ابلاغ سیاست‌های کلی سازمان تامین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری و آقای میرهاشم موسوی، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی طرح پوشش بیمه فراگیر خانواده ایرانی به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های در دست اجرا می‌باشد که مسئولان و کارکنان تلاشگر و باانگیزه و متعهد جهت تحقق آن تلاش دوچندان دارند. 

حسینی افزود: بیمه فراگیر خانواده ایرانی بر اساس فلسفه سازمان تامین اجتماعی «بیمه همگانی» مبنی بر تحت پوشش قرار دادن آحاد مردم عزیز کشورمان و حفظ کرامت اقشار مختلف مردم از جمله زنان خانه‌دار و دانشجویان به اجرا درآمده است. 

وی در خصوص بیمه زنان خانه‌دار گفت: بیمه زنان خانه‌دار فرصتی است برای آن دسته از زنان خانه‌داری که در جایی مشغول به کار نیستند، اما با پرداخت حق بیمه می‌توانند در دوران میانسالی و کهنسالی از مزایای بازنشستگی و دریافت مستمری برخوردار شوند. 

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ افزود: در صورت احراز شرایط، مستمری آن‌ها به فرزندانشان هم تعلق می‌‍‌گیرد و علاوه بر زنان متاهل، دختران نیز می‌توانند تحت پوشش بیمه زنان خانه‌دار قرار گیرند. 

حسینی گسترش پوشش بیمه‌های خاص را در آگاهی‌بخشی و بازاریابی علمی به مخاطبان برشمرد و افزود: بر اساس آمار؛ زنان خانه‌دار و دانشجویان از این طرح استقبال خوبی کرده‌اند و برای توسعه آن در سال جدید؛ گروه‌های اجتماعی جدید، صنوف، فعالیت‌های اینترنتی و شرکت‌های دانش‌بنیان را نیز در دستور کار قرار دادیم. 

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به برنامه عملیاتی این اداره کل در جهت گسترش بیمه خانواده ایرانی گفت: بازاریابی بیمه‌ای مناسب با شرایط و جغرافیای شعب، توجه به جذب گروه‌های مختلف، اعزام کارشناسان به کارگاه‌های بزرگ، استقرار در مکان‌های پرتردد و مراکز اقتصادی، علمی- فرهنگی و… دستاورد خوبی بوده که بنا داریم امسال با جدیت بیشتر گسترش و تعمیم بیمه اجتماعی به خانواده ایرانی را دنبال کنیم. 

وی همچنین از کلیه مسئولان و روسای شعب و کارشناسان شعب تامین اجتماعی که در تحقق آرمان‌های سازمان تامین اجتماعی تلاش دوچندان دارند، تشکر کرد.

در این نشست امین‌اله احمدی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل غرب تهران بزرگ شرایط و نحوه توافق‌نامه بودجه سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد. محمدرضا رخشانی‌مقدم، معاون تعهدات بیمه‌ای با اشاره به پوشش بیمه‌های خاص وضعیت هر شعبه را به تفکیک مورد واکاوی قرار داد. همچنین در این نشست لقمان شوقی، دبیر جلسه شورای اداری کلیه مصوبات نشست‌های شورای اداری را بر اساس گزارشات ادارات تخصصی و شعب تشریح کرد. 

در پایان این نشست، مهدی باباگل‌زاده، سرپرست اداره بیمه‌شدگان، محمدمهدی علمداری، مشاور مدیر کل و وحید صباحی، سرپرست اداره وصول حق بیمه مباحث ادارات مربوط را تشریح کردند و با شعب مورد بحث و تبادل‌نظر قرار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز