خبرگزاری کار ایران

بی‌پاسخ ماندن خواسته‌ بازنشستگان بهداشت و درمان کشور/ احکام افزایش حقوق از چه زمانی اجرا می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۳۶۵

بازنشستگان بهداشت و درمان از اجرا نشدن احکام افزایش حقوق خود گلایه دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان بهداشت و درمان از اجرا نشدن احکام افزایش حقوق خود گلایه دارند. 

آن‌ها با اشاره به اینکه از سال گذشته افزایش حقوق خود را پیگیری می‌کنند، یادآور شدند که احکامی که برای آن‌ها صادر شده به سال گذشته برمی‌گردد. 

بنابه اعلام این بازنشستگان، تیر ماه سال گذشته این احکام صادر شده اما با وجود گذشته ۸ ماه از این زمان، پیگیری از جانب کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، سازمان برنامه و بودجه و صندوق بازنشستگی صورت نگرفته است. 

این بازنشستگان با اشاره به برگزاری اعتراض به‌ عدم صدور احکام خود و در مرحله‌ی بعد اعتراض به اجرا نشدن احکام یادآور شدند که موضوع طلب آن‌ها از بابت احکام جدید مسکوت مانده است. 

احکام بازنشستگان بهداشت و درمان بر مبنای افزایش ۱۵ درصدی اعمال شده است؛ با این حال تامین بودجه اجرای آن از زمان تحویل سازمان برنامه و بودجه به دولت سیزدهم بی‌پاسخ گذاشته شده است. 

۵ اردیبهشت ماه سال گذشته، سعید نمکی وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، خواستار اصلاح احکام بازنشستگان بهداشت و درمان شد. 

با این حال دولت گذشته با تاخیر انداختن در تصویب و اجرای احکام، حل مشکل بازنشستگان را به دولت سیزدهم سپرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز