خبرگزاری کار ایران

وزیر کار عنوان کرد؛

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای وزارت کار در مجلس/ نمایشگاه را هر شش ماه یکبار برگزار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۶۰۷

وزیر کار گفت: برگزاریِ نمایشگاه دستاوردهای وزارت کار مصادف با روزهای شلوغ مجلس برای بررسی بودجه ۱۴۰۱ بود و به همین دلیل این نمایشگاه را در مجلس به شکل متفاوتی نیز برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الله عبدالمکلی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای وزارت کار گفت: ما در کنار اقدامات و وظایف جاری تاکید ویژه‌ای بر برنامه‌های راهبردی داریم. همکاران ما در کنار انجام وظایف خود نگاهی هم به بیست سال آینده  و چشم‌انداز ۱۴۲۰ دارند، چراکه معتقدیم اگر گذشتگان بیست سال آینده را می‌دیدند، امروز مسائلی مثل بیکاری، فقر و بحران صندوق‌های بازنشستگی  تا این حد بزرگ نمی‌شد. 

عبدالملکی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه شش ماهه گفت: در جریان نمایشگاه، بخش‌های مختلف زیرمجموعه‌ی وزارت کار با هم آشنایی بیشتری پیدا کردند و بین آن‌ها تفاهم‌نامه‌هایی برای همکاری مشترک ایجاد شد. 

وزیر کار با اشاره به نگاه مثبت رئیس‌جمهور نسبت به برگزاری این نمایشگاه گفت: ایشان همواره از ما می‌خواهند تا اقداماتمان را به اطلاع مردم برسانیم و این کار را مصداق جهاد در مقابل دشمنانی می‌دانند که برای ناامیدی مردم میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کنند. 

عبدالملکی با اشاره به اقدامات این وزارتخانه در طول ۱۸۰ روز تاکید کرد: هدف ما این است که بخشی از دستاوردهای همکارانمان را به گوش مردم برسد. در این مسیر ۲۱۴ اقدام موثر برای بهبود رفاه مردم انجام شد. 

وی بیان کرد: این نمایشگاه هر شش ماه یکبار برگزار خواهد شد، این اقدام انگیزه‌ای است برای برنامه‌ریزی بیشتر به منظور افزایشِ دستاوردها و خدمت‌رسانیِ بیشتر به مردم. 

عبدالملکی با اشاره به چهار کلان‌پروژه‌ی وزارت کار گفت: ما روی ۴ عرصه از زندگی مردم کار می‌کنیم؛ در حوزه‌ی کار مردم به موضوع اشتغال، در حوزه‌ی آتیه‌ی مردم به نظام تامین اجتماعی، در حوزه‌ی رفاه مردم به رفع فقر و دادنِ خدمات رفاهی به مردم و در حوزه‌ی اموال مردم به مدیریت شرکت‌ها می‌پردازیم. 

وی گفت: کار اصلیِ وزارت کار در شش ماهه‌ی دوم شورع خواهد شد و ما با انگیزه و تلاش بیشتر عمل خواهیم کرد. 

وزیر تعاون، کار و فاه اجتماعی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای وزارت کار در مجلس برگزار خواهد شد، بیان کرد: برگزاریِ این نمایشگاه مصادف با روزهای شلوغ مجلس برای بررسی بودجه ۱۴۰۱ بود و به همین دلیل این نمایشگاه را در مجلس به شکل متفاوتی نیز برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز