خبرگزاری کار ایران

معاون روابط کار تشریح کرد؛

۳ هدف اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۱۶۴

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهداف اصلی و کلی این وزارتخانه را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، «علی‌حسین رعیتی‌فرد» در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، اهدف اصلی و کلی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تشریح کرد. 

بر این اساس، زیست‌ بوم اشتغال، رفع فقر مطلق با اصلاح نظام یارانه‌ای دهک‌های پایین و ساماندهی بنگاه‌های اقتصادی در برنامه اصلی وزارت کار قرار دارند. 

به گفته رعیتی‌فرد، تلاش ویژه‌ای در این وزارت انجام می‌شود تا شرکای اجتماعی نقش مؤثر خود را ایفا کنند لذا برای اولین بار بعد از ۴۰ سال در هیأت امنای سازمان تامین اجتماعی نماینده کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی عضو شده است.

وی همچنین گفت: امروز جامعه کارگری شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد. جامعه کارفرمایی نیز به لحاظ تکمیل زنجیره تولید مشکلاتی دارد. تلاش می‌شود چرخ تولید چرخیده و سعی می‌کنیم در کنار جامعه کارگری و کارفرمایی باشیم. 

معاون روابط کار با اشاره به این‌که در این وزارتخانه به اصل سه‌جانبه‌گرایی اعتقاد کامل وجود دارد، تصریح کرد: یعنی این که باید در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری شرکای اجتماعی همواره در کنار ما باشند تا با آن‌ها تشریک مساعی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز