خبرگزاری کار ایران

مقام استانی وزارت کار خبر داد؛

آغاز طرح ضربتی بازرسی کار/ با پیمانکاران خاطی برخورد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۷۰۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از اجرای طرح ضربتی بازرسی کار از تمامی شرکت‌های پیمانکاری شهرداری‌های استان بوشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛ مصدق کشاورزی با اعلام این خبر گفت: برابر تکلیف سازمانی ما در خصوص اجرای قانون کار باید در واحدهای کارگری نظارت جدی داشته باشیم و اجازه نخواهیم داد در حق کارگران اجحافی صورت گیرد. 

وی ادامه داد: بازرسی از واحدهای کارگری یکی از برنامه‌های اصلی این اداره کل است که به صورت ادواری و موردی انجام می‌شود. 

کشاورزی افزود: علاوه بر این وظایف اصلی، در این طرح ضربتی فرمتی را طراحی کرده‌ایم که اطلاعات دقیق و جامعی از پیمان‌های شهرداری‌ها در حوزه کارگری تدوین نمائیم، تمامی تکالیف قانونی پیمانکاران را بررسی و مطابق با قانون هر جا تخطی شده است بلافاصله برخورد می‌کنیم و اسامی تمامی واحدها پس از اقدامات قانونی به کمیسیون کارگری استان ارجاع خواهیم داد. 

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد: همزمان با بازرسی کار از پیمانکاران شهرداری‌های استان، بازرسی از پیمانکاران حوزه بیمارستان‌های استان انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز