خبرگزاری کار ایران

معاون روابط کار اعلام کرد؛

تصمیم وزارت کار برای رفع دغدغه تولیدکنندگان با رعایت انصاف

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۱۶۳

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: به دنبال کاهش و رفع دغدغه تولیدکنندگان در حوزه‌های مختلف مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله تنظیم روابط کار، شوراهای حل اختلاف، هیأت‌های تشخیص برای عملیاتی کردن حقوق هر یک از طرفین با رعایت انصاف هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی حسین رعیتی‌فرد»، در نوزدهمین جشنواره «تولید ملی، افتخار ملی» که در خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت، دادستان کل کشور، رئیس خانه صنعت معدن و تجارت ایران و دیگر مسئولین وزارت صمت و مدیران و نخبگان تولید و دانشگاهیان برگزار شد، گفت: جامعه کار و تولید کشور با همه مانع تراشی‌های دشمن، امروز برای رونق و جهش تولید در حال تلاش هستند. 

وی با اشاره به تعابیر رهبر معظم انقلاب درباره فرماندهان و سربازان جنگ اقتصادی افزود: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش ویژه داریم جامعه کارفرمایی و کارگری را به عنوان دو بال تولید در تنظیم روابط به تعادل برسانیم. 

رعیتی‌فرد در ادامه اظهار کرد: همچنین امیدواریم با تلاش برای کاهش مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی و مدیران تولید که در این شرایط سخت اقتصادی توانستند به دستاوردهای خوبی در تولید کشور برسند گام‌های مؤثری برداریم. 

رعیتی‌فرد ادامه داد: به دنبال کاهش و رفع دغدغه تولیدکنندگان در حوزه‌های مختلف مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله تنظیم روابط کار، شوراهای حل اختلاف، هیأت‌های تشخیص برای عملیاتی کردن حقوق هر یک از طرفین با رعایت انصاف هستیم. 

معاون روابط کار گفت: امروز بیش از ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار کارگر بیمه شده در کشور داریم که رسیدگی به وضعیت این عزیزان، کاهش آلام آن‌ها به ویژه در حوزه معیشت، امنیت شغلی و مسکن از وظایف ما به شمار می‌رود. 

معاون روابط کار اظهار امیدواری کرد که با رعایت اصل سه جانبه‌گرایی، همیاری و بهره‌مندی از نظر همه شرکای اجتماعی در نشست‌های شورای عالی کار به تصمیم‌های خوبی در روزهای پایانی سال برای جامعه کار و تولید کشور برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز