خبرگزاری کار ایران

انتقاد کارگران شهرداری آبادان از تاخیر در پرداخت حقوق

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۰۳۸

به دلیل آنچه که کاهش درآمد شهرداری آبادان عنوان می‌شود، کارگران این مجموعه دست‌کم دو ماه معوقات مزدی و چندین ماه معوقات بیمه‌ای طلبکارند.

کارگران شهرداری آبادان که در حال حاضر دو ماه معوقات مزدی طلبکار هستند، به خبرنگار ایلنا گفتند: شهرداری دچار کمبود منابع مالی است به همین دلیل هر ماه امکان پرداخت حقوق ندارد.

به گفته آن‌ها؛ هم اکنون در مجموعه شهرداری آبادان نزدیک به دو هزار کارگر به صورت قراردادی مشغول کارند که نگران تامین نیازهای خانواده‌های خود هستند.

یکی از کارگران با اشاره به اینکه برای پرداخت به موقع حقوق بارها با مسئولان شهری شهر آبادان صحبت کرده‌ایم، افزود: مسئولان شهری همواره اذعان دارند که این واحد خدمات شهری چندین سال است در دریافت عوارض و بدهی‌های خود از ادارات بخش خصوصی و نهادهای دولتی دچار مشکل است.

او گفت؛ بخش عمده‌ای از طلب شهرداری به پرداخت نشدن عوارض آلایندگی از پالایشگاه و شرکت پتروشیمی آبادان مربوط است که به صورت کامل پرداخت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جدا از معوقات مزدی دو ماهه، شهرداری در زمینه پرداخت حق بیمه کارگران نیز با مشکل روبرو است، افزود: اگر شهرداری مطالبات مزدی‌ و بیمه‌ای مان را کامل پرداخت کند، از این وضعیت خارج می‌شویم.

این کارگر شهرداری آبادان درخاتمه تصریح کرد: با توجه به بدهی سنگین پالایشگاه آبادان و شرکت پتروشیمی بعید می‌دانم شهردای بتواند به این زودی بدهی خود را بابت عوارض آلایندگی دریافت کند بنابراین مشکل و شرایط کارگران شهرداری آبادان همچنان ادامه‌دار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز