خبرگزاری کار ایران

گردهمایی کارگران به مناسبت سالروز تصویب قانون کار در اسلامشهر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۶۱۷

روز شنبه مصادف با ۲۹ آبان ماه گردهمایی کارگران در خانه کارگر اسلامشهر برگزار خواهد شد. آنها در این روز حمایت خود را از قانون کار اعلام می‌کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان ری در آستانه ( ۲۹آبان) سالروز تصویب قانون کار اظهار داشت: قانون کار در هر کشوری ازجمله در ایران باید قوی اجرا شود. در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکلات کارگران‌ عدم اجرای دقیق قانون کار است.

حسن‌پور طالبیان با بیان اینکه جامعه کارگری با مشکلات متعددی روبرو است، بیان کرد: روز شنبه مصادف با ۲۹ آبان بهترین فرصت برای بیان مطالبات صنفی از سوی جامعه کارگری و بازنشسته است. ما در این روز مطالبات زیادی را همانند اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و تصویب لایحه دائمی شدن آن در مجلس، تجدیدنظر در دستمزد و توجه به تورم، گرانی و پایین آمدن قدرت خرید کارگران، تجدیدنظر در واگذاری بانک رفاه و از مهمتر موضوع اصلاحیه قانون کار را پیگیری خواهیم کرد.

به گفته وی؛ وضعیت معیشتی کارگران هر روز وخیم‌تر از قبل می‌شود اما هیچ اقدام مثبتی برای رفع این معضل صورت نمی‌گیرد.

پورطالبیان درباره نحوه برگزاری مراسم سالروز تصویب قانون کار در اسلامشهر گفت: تشکیلات خانه کارگر اسلامشهر بنابر رسالت و ماموریت‌های محوله، هر سال در سطح شهرستان نسبت به بزرگداشت ۲۹ آبان از طریق برگزاری رویدادهای مختلف برای کارگران واحدهای صنعتی و خدماتی اقدام می‌کند.

او از تمام تشکل‌های کارگری خواست که با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، این مراسم را به صورت باشکوه برگزار کنند.

وی از مسئولان نیز درخواست کرد برای شنیدن مشکلات کارگران شاغل و بازنشسته استان در مراسم سالروز تصویب قانون کار شرکت کنند تا برای مشکلات آن‌ها چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز