خبرگزاری کار ایران

اسپانسرهای دیگری هم خواهیم داشت؛

ترابیان: سراغ دیگر اسپانسرها در حوزه خودرو نخواهیم رفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۳۶

این شرکت ما را مطمئن کرده که هیچ مانعی بر سر راه حمایت از تیم‌های ملی وجود ندارد که باعثشد تا قرارداد امضا شود.

دبیر بازاریابی فدراسیون فوتبال در بین خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، عباس ترابیان درباره قرارداد حامی جدید تیم‌های ملی فوتبال گفت: خیلی خوشحالم در نهایت اسپانسر مناسبی برای تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال پیدا شد. از مدت‌ها قبل تعدادی از شرکت‌های علاقه‌مند به اسپانسرینگ مدنظر ما بودند که با بررسی‌های متعدد در نهایت به ۳ شرکت رسیدیم. از بین آن ۳ شرکت هم بررسی‌های بیشتری انجام شده تا به دو شرکت رسیدیم اما یکی از این دو شرکت در یکی از برنامه‌ها به وعده هایش عمل نکرد و نتوانست در زمان مقتضی کار لازم را انجام دهد و نتیجه‌ این شد که به شرکت ائل خودرو رسیدیم.

ترابیان در ادامه گفت: امیدوارم این قرارداد قدم موثری جهت آمدناسپانسرهای مختلف به فوتبال ایران باشد و همچنین امیدوارم اسپانسر و تیم‌های ملی احساس کنند که در یک قایق هستند و با هم پارو می‌زنند و در جهت منافع یکدیگر کار می‌کنند. امیدوارم این کار شروع خوبی باشد و بتوانیم در بخش‌های دیگر قراردادهای دیگری داشته باشیم.

عضو کمیته‌ بازاریابی فدراسیون فوتبال، درباره مجوزهای فعالیت حامی تیم ملی هم به خبرنگاران گفت: در حال حاضر این شرکت مشکل خاصی ندارد و ما این شرکت را موظف ‌کرده‌ایم که همه مجوزهای لازم را برای فعالیت بگیرد و مسئولیت این کار را به خودشان سپردیم. در هر حال خدمتی که ما به این شرکت ارائه می‌کنیم برند تیم‌های ملی است و این شرکت ما را مطمئن کرده که هیچ مانعی بر سر راه حمایت از تیم‌های ملی وجود ندارد که باعثشد تا قرارداد امضا شود.

ترابیان در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا این قرارداد شامل کادر فنی تیم ملی هم می‌شود، گفت: ۱۰۰ درصد همینطور است. وقتی ما این شرکت را به عنوان اسپانسر اصلی انتخاب کردیم همه موارد موجود در قراردادهای قبلی از جمله سربرگ فدراسیون، ‌ تمام تمرین‌های تیم ملی و امکانات آکادمی و پیراهن‌های تیم‌های ملی هم شامل حالش می‌شود. این شرکت می‌تواند از محیط تبلیغاتی تمرین‌های تیم ملی و مصاحبه های اعضای تیم ملی هم به نحو احسن بهره ببرد.

ترابیان درباره رقم قرارداد هم گفت: رقم قرارداد ۱۵ میلیارد تومان است که البته فدراسیون فوتبال پیش از این با رقم ۶۰ میلیون تومان با یک شرکت زیر مجموعه فدراسیون‌ها کار می‌کرد که رسیدن این رقم به ۱۵ میلیارد تومان اتفاق بسیار خوبی است که من به این دلیل به همکارانم در فدراسیون تبریک می‌گویم.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون با تاکید بر اینکه شرکت ائل خودرو اسپانسر اصلی فدراسیون فوتبال و تیم های ملی است گفت: شرکت ائل خوردو اسپانسر اصلی فدراسیون و تیم‌های ملی است اما ما قطعا اسپانسرهای دیگری هم خواهیم داشت که رقم‌شان کمتر از قرارداد فعلی است. ممکن است تعداد این اسپانسر به ۱۰ اسپانسر هم برسد. البته ما به هیچ وجه سراغ دیگر اسپانسرها در حوزه خودرو نخواهیم رفت اما با توجه به هزینه های ۵۰ میلیارد تومانی فدراسیون در سال، باید هم به سمت جذب اسپانسرهای دیگر هم برویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز