خبرگزاری کار ایران

۲میلیون تومان به همراه نیم سکه پاداش فدراسیون فوتبال به زنان فوتسالیست

کد خبر : ۱۴۴۳۵۹

منتظر بازیکنان هستیم تا با حضور در فدراسیون فوتبال پاداش های خود را دریافت کنند.

رییس فدراسیون فوتبال پس از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم فوتسال زنان کشورمان در رقابت های آسیایی اینچئون کره جنوبی، دستور پرداخت مبلغ ۲ میلیون تومان به همراه یک نیم سکه را به عنوان پاداش به بازیکنان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سرپرست تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان با بیان اینکه دستور پرداخت پاداش های بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان صادر شده است، گفت: ما منتظر بازیکنان هستیم تا با حضور در فدراسیون فوتبال پاداش های خود را دریافت کنند.

المیرا ثمینی پور افزود: پس از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان برای اولین بار در رقابت های آسیایی اینچئون کره جنوبی مسئولین فدراسیون فوتبال قول پاداش به بازیکنان تیم ملی فوتسال را دادند که طی چند روز گذشته علی کفاشیان به همراه فریده شجاعی، نایب رئیس فدراسیون، کادر فنی تیم ملی فوتسال و بازیکنان این تیم جلسه ای را تشکیل دادند.

وی ادامه داد: بازیکنان از رئیس فدراسیون خواستند تا حمایت های خود را از این رشته دریغ نکرده و بستر رشد و گسترش را برای ملی پوشان فراهم کنند.

ضمن اینکه در این جلسه علاوه بر بررسی مشکلات، رئیس فدراسیون دستور پرداخت مبلغ ۲ میلیون تومان به همراه یک نیم سکه به بازیکنان را داد تا از زحماتشان برای کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابتهای آسیایی کره جنوبی تقدیر کند.

سرپرست تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان در پایان درباره برگزاری اردوهای تیم های ملی گفت: اردوی تیم ملی نونهالان هم اکنون در کمپ تیم های ملی در حال برگزاری است تا برترین بازیکنان برای رقابتهای منطقه ای جنوب و مرکز اسیا انتخاب شوند.

وی افزود: تیم جوانان دختر نیز در بندرعباس حضور داشته و به انجام تمرینات خود زیر نظر کادر فنی می پردازد و یک بازی دوستانه نیز با تیم سیرجان برگزار می کند.

بازیکنان تیم ملی فوتسال نیز هفته گذشته در اردو بوده و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز