خبرگزاری کار ایران

رابطه خوبی با رحمتی دارم، خوب هم به او گل می‌زنم

غلامی: هفت گل به استقلال زده‌ام /علی آقا یک بار هم نگفته بازی با استقلال حساس است

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۱۶۲

سپیدرود رشت در پایان نیم‌فصل میزبان استقلال تهران است که این تیم دوست ندارد در زمین خودش امتیاز از دست دهد و کارش را برای بقا سخت‌تر کند.

به گزارش ایلنا، سپیدرود رشت در پایان نیم‌فصل میزبان استقلال تهران است که این تیم دوست ندارد در زمین خودش امتیاز از دست دهد و کارش را برای بقا سخت‌تر کند. شاگردان علی کریمی در بازی با نفت مسجدسلیمان که میزبان بودند، یک بر صفر مغلوب این تیم شدند که نمی‌خواهند برای بار دوم با شکست زمین را ترک کنند. در این راستا گفتگویی با محمد غلامی مهاجم گلزن سپیدرود انجام دادیم که به دنبال هشتمین گلش مقابل استقلال است.

بازی مقابل استقلال را چطور می‌بینی؟

بازی با استقلال سختی خودش را دارد و باید با تمام قدرت مقابل این تیم قرار گیریم و با دست پر از زمین خارج شویم. تیم ما در بازی قبلی که میزبان بود، شکست خورد که دوست نداریم برای دومین بار این اتفاق رخ دهد و بدون امتیاز به خانه برگردیم.

ظاهرا مصدوم هم زیاد دارید؟

خدا را شکر اکثر مصدومان تیم برگشته‌اند و تنها حسین کعبی کمی مصدومیت دارد که امیدوارم او هم به این بازی برسد و همه نفرات را در اختیار داشته باشیم. البته ما یک محروم داریم که میلاد شیخ سلیمانی است و این بازی قطعا غایب خواهد بود.

آخرین بار که به استقلال گل زدی کدام بازی بود؟

من فصل گذشته با پیراهن گل‌گهر در جام حذفی مقابل استقلال گل زدم که از روی نقطه پنالتی بود.

آمار خوبی مقابل استقلال داری؟

خدا را شکر تا الان 7 گل مقابل این تیم زدم که با تیم‌های مختلف بود.

به رحمتی چند تا زدی؟

فکر کنم پنج تا زدم.

دوست نداری گل ششمی را به رحمتی بزنی؟

قطعا دوست دارم که گل هشتمم به استقلال و گل ششم به مهدی رحمتی را به ثمر برسانم. البته من دوست دارم برای تیمم مفید باشم و گل هم نزدم در پیروزی نقش داشته باشم. گل زدن به استقلال لذت خاص خودش را دارد که اگر همراه با پیروزی باشد شیرین‌تر خواهد بود.

هنوز هم پنالتی‌زن اول تیم هستی؟

با اینکه یک پنالتی از دست دادم ولی آقای کریمی اجازه دادند باز هم پنالتی بزنم و در بازی با نساجی پشت توپ قرار بگیرم و در دربی شمالی گلزنی کنم. البته قبل از اتفاق پنالتی به حسین ابراهیمی گفته بودم که من پنالتی می‌زنم و او هم قبول کرد بازی با نساجی به جای او، من پنالتی‌زن باشم چون قرار بود این بازی ابراهیمی پنالتی‌زن اول باشد.

باشگاه نساجی هم به شدت از نحوه داوری ناراضی بود و انتقاد هم کرد؟

اتفاقا آقای فغانی بهترین داوری را انجام داد و مشکل خاصی نداشت. حال اینکه چرا و به چه علت معترض شده‌اند، خبر ندارم!

از کمک‌هایش زیاد ایراد گرفته‌اند؟

گفتم که خودش مشکل خاصی نداشت و خوب داوری کرد. کمک‌هایش نیز خوب بودند و شاید اعتراض آنها به یکی، دو آفساید باشد که اتفاق افتاد.

سپیدرود در چند بازی گذشته به جز نفت مسجدسلیمان خوب نتیجه گرفته است. فکر می‌کنی اگر نفت را هم می‌بردید مشکلات تیم حل می‌شد؟

ما بازی شش امتیازی را واگذار کردیم که اگر می‌بردیم قطعا وضعیت‌مان خیلی بهتر می‌شد. به هرحال این اتفاق افتاد و باید گذشته را فراموش کنیم و فکر بازی بعدی باشیم.

کسر شش امتیاز از استقلال خوزستان به نفع شما شد؟

کسر امتیاز از این تیم کمکی به ما نکرد چون ما خودمان باید دست به کار شویم و گلیم‌مان را بیرون بکشیم. استقلال خوزستان بعد از همین مشکلات مقابل سایپا هم امتیاز گرفت و نشان داد هنوز هم شرایط خوبش را حفظ کرده و تیم خطرناکی است.

تا الان علی کریمی تاکید نکرده که بازی با استقلال را حتما باید ببرید و نباید امتیاز از دست دهید؟

علی آقا از این اخلاق‌ها ندارد و نه این بازی و نه سایر بازی‌ها چنین حرفی را نزده و تاکید نکرده که باید فلان بازی را ببریم و نبازیم. اصلا این حرف را هرکسی بزند اشتباه است چون چیزی به اسم «حتما» که تاکیدی باشد درست نیست و نمی‌شود به بازیکن تحمیل کرد که فلان بازی را باید ببرید. البته ما خودمان می‌دانیم که نباید در بازی با استقلال امتیاز از دست دهیم و باید با جان و دل بازی کنیم.

راستی تو زمان افشین قطبی در تیم ملی حضور داشتی؟

بله، من حدود یک سال و نیم شاگرد آقای قطبی بودم که مدیون او و آقای منصوریان هستم چون این دو نفر خیلی در تیم ملی به من کمک کردند. من فکر می‌کنم آقای قطبی فولاد را به جایگاه خوبش برساند.

در مورد خداحافظی سیدجلال نظری داری؟

من فکر می‌کنم او می‌توانست باز هم در تیم ملی بازی کند چون دیدید که با پرسپولیس تا فینال رفت و چطور بازی کرد. سیدجلال وقتی جام جهانی را از دست داد، ناراحت شد چون حق او بود در روسیه بازی کند. گرچه مربیگری سلیقه‌ای است ولی او می‌توانست در روسیه باشد. در هرحال سیدجلال با این کارش خیال خودش و دیگران را راحت کرد. من در ملوان با آقاسید همبازی بودم که تیم بسیار خوبی داشتیم و پدیده لیگ برتر شدیم. من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در تیمش موفق باشد.

تو به جز مهدی رحمتی با کدام بازیکن استقلال در ارتباط هستی؟

با روح‌ا... باقری و روزبه چشمی هم در ارتباط هستم.

برای چشمی کری نمی‌خوانی؟

روزبه بازیکن خوبی است که در تیم ملی و استقلال عالی کار کرده و هیچ موقع برای او کری نمی‌خوانم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز