خبرگزاری کار ایران

غلامی: استقلال را در رشت شکست می‌دهیم / عملکرد فغانی مشکلی نداشت

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۶۳۰

مهاجم تیم سپیدرود رشت می‌گوید در ورزشگاه سردار جنگل می‌توانند با حمایت طرفداران استقلال را در بازی هفته آینده شکست بدهند.

محمد غلامی در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار برابر نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: بازی خیلی سختی بود، دربی شمال بازی مقابل تیم قائمشهر شرایط طوری بود که مقابل تماشاگران پرشوری قرار گرفتیم. با وجود اینکه یک بر صفر عقب افتادیم به گل رسیدیم اما در پایان به تساوی دو بر دو رسیدیم. یک امتیاز در خانه حریف خوب است و خوشحالیم که دست خالی قائمشهر را ترک نکردیم.

او ادامه داد: شرایط ما طوری بود که به سه امتیاز نیاز داشتیم و پیروزی خیلی حساس بود، جا دارد از تماشاگرانمان تشکر کنم که زخمت کشیدند و به ورزشگاه آمدند. خداراشکر که امتیاز گرفتیم و متاسفانه در 10 دقیقه آخر تمرکز نداشتیم و بازی را اینگونه به پایان بردیم. بچه‌های ما زحمت کشیدند و تمام تلاششان برای این بود که برنده از زمین خارج شویم.

مهاجم سپیدرود درباره گلزنی از روی نقطه پنالتی گفت: خوشحالم، آقای ابراهیمی توپ را به من دادند و پنالتی را به گل تبدیل کردم. امیدوارم این روند را در تیمم در جریان بازی به نتیجه برسانم و روند گلزنی‌ام ادامه دار باشد.

غلامی درباره قضاوت علیرضا فغانی گفت:  به نظرم آقای فغانی بهترین عملکرد را داشت و مشکلی نبود. اتفاقا خیلی هم درست سوت زدند و همه چیز دقیق بود.

مهاجم سرخپوشان درباره بازی هفته آینده مقابل استقلال تهران اظهار داشت: بازی بسیار دشواری خواهد بود،  آنها پرطرفدار هستند. تیم آنها احیا شده و بازیکنان باکیفیتی دارد. ما باید هوشیارانه بازی کنیم به هر حال بازی در زمین ماست و طرفدارانمان حمایت ویژه‌ای خواهند داشت. با هواداران ما چیزی غیرممکن نیست و با حمایت آنها استقلال را در رشت شکست می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز