خبرگزاری کار ایران

غلامی: هم قسم شده‌ایم شکست برابر ملوان در رشت را جبران کنیم / امیدوارم کی روش با بهترین بازیکنان قهرمان آسیا شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۹۸۵

مهاجم سپیدرود رشت می‌‎گوید تمرکز شاگردان علی کریمی به موفقیت در جام حذفی اختصاص یافته و آنها شکست سال گذشته در ورزشگاه عضدی را جبران می‌کنند.

محمد غلامی در گفت و گو با ایلنا، درباره بازگشت به سپیدرود رشت و شرایط سرخپوشان در فیفا دِی اظهار داشت: با اینکه نیم فصل گذشته با نظر آقای کریمی به سپیدرود ملحق شده بودم، در پایان فصل مسئولان جدید با تمامی بازیکنان فصل گذشته تماس گرفتند به غیر از من. آقای نوین تمامی امورش را به شخصی به نام مهاجری سپرده بود که او مسئولیت جذب بازیکنان را برعهده داشت.

او ادامه داد: در زمانی که از تیم جدا شده بودم با بازیکنان از دور ارتباط داشتم و آقای کریمی هم از شرایطم با خبر بودند. به آلومینیوم اراک رفته بودم و برای خودم باعث تعجب بود که وقتی با کسی مشکلی نداشتم چرا در فصل جدید به همراه تیم محبوبم نبودم.

مهاجم سپیدرود افزود: برای من جالب بود تیم را به مهاجری که از فوتبال سر در نمی‌آورد داده بودند و او داشت تیم را جمع می‌کرد، بازیکنانی را جذب کرد که با بازگشت آقای کریمی آنها جدا شدند. خیلی ناراحت بودم که سپیدرود تا آستانه نابودی رفته بود و پول پرداخت دستمزد اتوبوس را نداشتند تا به تبریز بروند.

غلامی درباره شرایط سپیدرود با بیان اینکه کریمی با حمایت طرفداران می‌تواند موفق شود، افزود: سال جدید متاسفانه اتفاقات ناخوشایندی برای سپیدرود رقم خورد و در کنار اینکه از آقای کریمی سپاسگزارم دوباره به من اعتماد کردند، همه بازیکنان در کنار هم برای جبران نتایج هفته‌های ابتدایی تلاش می‌کنیم. باید از آقای ربیعی و دهشمند در تیم آلومینیوم اراک تشکر کنم که اجازه دادند از جمع آنها جدا شوم با وجود اینکه به من نیاز داشتند. 

او در ادامه بیان داشت: به آقای کریمی مدیونم که دوباره به سپیدرود برگشتم و از آبروی شهر رشت و آقای کریمی دفاع می‌کنیم. تمرینات خوبی به همراه آلومینیوم داشته‌ام و آماده هستم تا در صورت صلاحدید کادرفنی در اولین فرصت برای سپیدرود بازی کنم.

غلامی درخصوص رویارویی با ملوان بندرانزلی، تیمی که زمانی به همراه آنها در لیگ برتر حضور داشته، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: من از تیم چوکا فوتبال را آغاز کردم و چند سالی در تیم ملوان بودم. به هر حال این دنیای حرفه‌ای فوتبال است و شما روزی برابر تیم سابقتان بازی می‌کنید. در حال حاضر با سپیدرود بزرگ قرارداد دارم و تمام تلاشم را بکار می‌گیرم تا این بازی حیثیتی را با پیروزی به پایان برسانیم. همه بازیکنان هم قسم شده‌ایم تا شکست سال گذشته در رشت را جبران کنیم؛ به حمایت طرفداران نیاز داریم تا راهی دور بعدی شویم.

ملی پوش ایران در جام ملت‌های آسیا 2011 با ابراز امیدواری برای موفقیت شاگردان کارلوس کی روش در مسابقات پیش رو که به میزبانی امارات برگزار می‌شود، ادامه داد: تیم ملی از نظر من در جام جهانی عالی بود و امیدوارم آقای کی روش با بهترین بازیکنانی که در اختیار دارد با وجود این که انتظارات از تیم ملی بسیار بالاست، به عنوان تیم اول آسیا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. به نظرم تیم آماده‌ای داریم و فکر می‌کنم همه بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانند ایران را سربلند کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز