خبرگزاری کار ایران

غلامی: منتظر پرسپولیس در رشت هستیم / با شکست ذوب آهن از قعر جدول فاصله می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۷۰۳

مهاجم سپیدرود امیدوار است پس از فیفا دی، سرخپوشان با شکست شاگردان امید نمازی در رشت از قعر جدول فاصله بگیرند.

محمد غلامی در گفت و گو با ایلنا، درباره شرایط تیم سپیدرود رشت با توجه به دو هفته شکست  در دقایق پایانی برابر پرسپولیس و پیکان گفت: از زمانی که آقای کریمی به تیم ملحق شده‌اند بازیکنان با جان و دل بازی می‌کنند و در بازی برابر پیکان و پرسپولیس هم فوتبال ناعادلانه بود که شکست خوردیم و اگر نه نباید اینگونه غافلگیر می‌شدیم که امتیازات مهم را از دست بدهیم.

او ادامه داد: به نظرم در این دو بازی حداقل از نظر بدنی کم نیاوردیم و درست است این مشکل وجود داشته اما میزان دوندگی ما خیلی بیشتر شده است و فکر می‌کنم از نظر روحی روانی تمرکز کافی نداشتیم که اینطور گل خوردیم.

مهاجم سپیدرود افزود: همین بازی با پرسپولیس؛ برای بازیکن حریف احترام قائلم اما اگر 10تا از این توپ‌ها هم به سمت دروازه ما می‌آمد به ندرت پیش می‌آمد همتی بتواند اینطور گلزنی کند؛ همینطور در بازی با پیکان. آقای کریمی تیمی درست کرده‌اند که در چند بازی اخیر فوق العاده بوده‌ایم.

غلامی درباره پیش بینی‌اش از آینده سرخپوشان گفت: به آینده خیلی امیدوارم و درست است دو باخت متوالی داشتیم و بد بوده اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است و حق ما نبود ولی با بردی که در ذوب آهن در خانه می‌آوریم به رده‌های بالای جدول صعود خواهیم کرد، به کمک آقای کریمی و هوادارانمان در خانه به هیچ تیمی به غیر از گسترش فولاد نباخته بودیم و به تکرار آن خیلی امیدوار هستیم. تیم‌هایی که به اینجا می‌آیند نمی‌توانند به راحتی ما را شکست بدهند.

غلامی درباره احتمال رویارویی مجدد با پرسپولیس  در جام حذفی اظهار داشت: ما منتظر این دیدار هستیم، در آزادی شکست خوردیم و مطمئن باشید منتظر بازی برگشت که در جام حذفی هستیم با کمک تماشاگران و نظرات کادرفنی برای موفقیت هستیم. به دنبال انتقام نیستیم ولی این بازی برگشت است و با کمک طرفداران موفق خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز