خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: از هواداران سپیدرود ممنونیم که در سیل ما را تنها نگذاشتند / بازی با نساجی و نفت از استقلال سخت‌تر است

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۳۴۰

هافبک سپیدرود رشت امیدوار است سرخپوشان از چهار دیدار باقی مانده تا فرا رسیدن تعطیلات زمستانی حداقل 9 امتیاز کسب کنند.

حسین ابراهیمی در گفت و گو با ایلنا، درباره برتری سپیدرود رشت مقابل پارس جنوبی جم گفت: خداراشکر که بچه‌ها توانستند هم بازی خوبی به نمایش بگذارند و به عنوان یک تماشاگر از بازی‌شان لذت بردم. یکی از بهترین بازی‌های امسال تیم‌مان را دیدیم که موقعیت‌های زیادی داشتیم و در نهایت با یک گل برنده شدیم. مهم این بود که با یک سه امتیاز روحیه بگیریم و از سایر رقبای ته جدولی عقب نمانیم.

ابراهیمی درباره محرومیتش در هفته دهم گفت: چهار کارته بودم، در بازی ذوب آهن که سایت‌ها نوشته بودند امین جوادی مقدم کارت زرد گرفته، نزدیک به هم بودیم و فکر کردم کارت را به او نشان داده اما سازمان لیگ را که چک کردیم معلوم شد به من نشان داده‌ است.

هافبک سپیدرود درباره هفته آینده برابر فولاد خوزستان گفت: ما یک بازی سنگین داریم و می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم. تیم ما کم کم راه می‌افتد و به چند برد متوالی نیاز داریم تا شرایط را تغییر بدهیم. تنها چیزی که به آن فکر نمی‌کنیم یا صحبتی از آن نمی‌شود البته با تدابیر کادرفنی، سقوط به رده پایین‌تر است و به این فکر می‌کنیم که در هر بازی بهترین نمایش را داشته باشیم. خداراشکر که این بازی را با برد پشت سر بگذاریم تا طرفداران را شاد کنیم.

او ادامه داد: پیش بینی من از چهار بازی باقی مانده کسب حداقل 9 امتیاز است و بازی‌های سنگینی پیش رو داریم. بازی کردن با تیم‌هایی که مانند نساجی و نفت مسجد سلیمان که در کورس هستیم از استقلال سخت‌تر است. از طرفدارانمان تشکر ویژه دارم که در باران که نه، سیلی که در ورزشگاه سردار جنگل می‌بارید ما را تنها نگذاشتند؛ آنها سرمایه بزرگ ما هستند و خداراشکر که آنها را خوشحال به خانه فرستادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز