خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: اختلاف ما و سایپا سه گل نبود / با شکست سپاهان هواداران را خوشحال می‎‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۷۶۸

هافبک سرخپوشان گیلانی ابراز امیدواری کرد با برتری هفته آینده مقابل سپاهان آنها هوادارانشان را خوشحال کنند.

حسین ابراهیمی در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار سپیدرود مقابل سایپا در هفته اول فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و نیمه اول تیم آماده‌ای نشان دادیم و انتظار نداشتیم سایپا اینگونه بازی کند و منتظر حملات بیشتری بودیم که در نهایت در پایان نیمه اول غافلگیر شدیم و در بدترین زمان گل خوردیم. 

او ادامه داد: در نیمه دوم بازگشت به بازی سخت بود و از طرفی ما هم تمرینات را در زمان مناسبی شروع نکرده بودیم و برابر تیمی بازی داشتیم که از دوماه پیش برنامه آماده سازی خود را آغاز کرده بود. در نیمه دوم باز بازی کردیم تا گل بزنیم اما از دقیقه 70 بدن ما کم آورد. با همه این کمبودها اما فاصله ما با سایپا 3 گل نبود. دو گل بعدی را روی اشتباهات فردی دریافت کردیم و هرچه از دقایق بازی می‌گذشت بازگشت سخت تر می‌شد.

هافبک سرخپوشان درباره رویارویی با سپاهان در هفته دوم عنوان کرد: امیدواریم با شکست سپاهان هواداران را خوشحال می‎‌کنیم و روحیه مان را دوباره به دست بیاوریم. راه طولانی را طی کرده بودند تا به تهران بیایند و به همین دلیل ناراحتی آنها طبیعی بود. آنها حق داشتند اعتراض کنند اما نحوه بازی ما دلیل اصلی اعتراض‌ها نبود؛ آنها به تصمیمات داوری اعتراض داشتند. صبر می‌کنیم تا با توقفی که در مسابقات شکل می‌گیرد بدنسازی مان را تکمیل کنیم. 

ابراهیمی درباره شرایط مالی سرخپوشان گفت: اکثر مطالبات فصل گذشته بازیکنان پرداخت شده و به ما قول دادند طی هفته آینده بازیکنان جدید هم پول می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز