خبرگزاری کار ایران

شرمنده هواداران و آقای کریمی شدیم

ابراهیمی: سپیدرود در نیم فصل دوم منسجم‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۰۸۸

هافبک سپیدرود رشت درباره شکست برابر گسترش فولاد تبریز گفت: استرس عامل نبود و نصف بازیکنان تیم ما کم تجربه هستند و آقای کریمی با وزن سنگینی که در روحیه و فوتبالی دارند، روی بازیکنان تاثیر می‌گذارند.

حسین ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره اولین دیدار با سرمربیگری علی کریمی مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بازی بدی نبود و متاسفانه روی دو غافلگیری گل خوردیم. نام آقای کریمی روی بازیکنان ما سنگینی می‌کند و ایشان بازیکن بزرگی بودند. با استرس به زمین مسابقه رفتیم اما رفته رفته بهتر شدیم. یک گل هم نیم فصل اول به ثمر رساندیم.

او ادامه داد: چند موقعیت خوب را خودم خراب کردم و با بدشانسی تمام به گل تبدیل نشد. توپ صد در صدی نبود اما می‌توانستم گلزنی کنم. استرس عامل نبود و نصف بازیکنان تیم ما کم تجربه هستند و آقای کریمی با وزن سنگینی که در روحیه و فوتبالی دارند، روی بازیکنان تاثیر می‌گذارند. در نیمه دوم یکی از بهترین بازی‌های فصل‌مان را انجام دادیم اما برابر هواداران و آقای کریمی شرمنده شدیم.

او افزود: در اردوی تهران به آمادگی بیشتر می‌رسیم تا برای بازی حساس مقابل پیکان آماده شویم. به سه امیتاز این بازی نیار مبرمی داریم و فکری به غیر از پیروزی نداریم. رشت زمین چمن طبیعی خوبی ندارد و بازی خیلی سختی در تهران داریم. پیکان تیم با روحیه‌ای است و با مجید جلالی خوب شکل گرفته است. به هر حال ما هم تیم با هواداری هستیم و در نیم فصل دوم تیم منسجم‌تری از ما می‌بینید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز