خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: سایپا و پارس جنوبی را شکست دادیم دریغ از هزار تومن پاداش / سپیدرود سقوط کند همه ضرر می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۲۸۲

هافبک سپیدرود رشت درباره شرایط بقای سرخپوشان در لیگ برتر و وضعیت وخیم مالی این تیم صحبت کرد.

حسین ابراهیمی در گفت و گو با ایلنا، درباره شکست سنگین سپیدرود مقابل ذوب آهن گفت: ما این بازی را بد شروع نکردیم اما مانند بقیه بازی‌ها روی اشتباهات فردی گل خوردیم. تیم ذوب آهن با کیفیت است و در خانه خودش به دنبال کسب سهمیه بود. طبیعی بود با فشار زیادی رو به رو شویم و سه بر صفر شکست خوردیم. البته گل سوم خطا بود. سوای نتیجه به نظرم یکی از بهترین بازی‌های خارج از خانه مان را برگزار کردیم.

هافبک سرخپوشان درباره بازی این هفته برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: در سه هفته پایانی لیگ دو بازی داخل خانه حساس و مهم با تراکتورسازی و فولاد داریم و باید از این دو بازی شش امتیاز بگیریم تا به امید خدا در لیگ برتر ماندنی شویم. شرایط خیلی خاصی داریم و باید تراکتور و فولاد را ببریم.

ابراهیمی ادامه داد: روی حرف های من با مسئولان باشگاه است که چطور در این شرایط حساس به فکر بازیکنان و کادرفنی نیستند. این تیم به غیر از هوادارانش چیز خاصی ندارد. مسئولان به وعده‌هایی که دادند عمل نکردند. هر بار سه یا چهار صدر پول گرفتیم؛ اینگونه که تیمداری نمی‌کنند.

هافبک سرخپوشان گیلانی افزود: قبل از عید به ما پول دادند اما نمی‌دانم چقدر بود و با ماشین حساب هم نمی‌شد آن را حساب کرد! قرارداد بازیکنان چیز خاصی نیست که بخواهند اینگونه پول بدهند. سقف قرارداد ما حداقل تیم‌های دیگر است. سایپا و پارس جنوبی را شکست دادیم دریغ از یک هزار تومنی پاداش. چطور بازیکنان با این شرایط می‌تواند کار کند؟ آقای تن زاده ورود کردند و  دستشان هم درد نکند اما تغییر خاصی در شرایط سپیدرود ایجاد نشد. مسئولان قبلی که بودند هم این روال بود. ما فقط برای تماشاگرانمان بازی می‌کنیم. اگر آنها هم نبودند که تیم ما خیلی به مشکل برمی‌خورد.

ابراهیمی گفت: شک نکنید صد در صد در لیگ برتر ماندنی هستیم اما دیگر توان این روند را نداریم. ما بازیکنان و کادرفنی دین مان را به باشگاه ادا کردیم. اگر نمی‌توانند به تعهداتشان عمل کنند بروند چون اینگونه باشگاه ضرر می‌کند. اینگونه شنیدیم که آقای تن زاده دو سال سپیدرود را اجاره کرده است. شب عید یک تبریک خشک و خالی به بازیکنان گفت و  100 هزار تومن هم عیدی نگرفتیم. ما یک چهارم سپاهان هزینه نکردیم اما اینجای جدول هستیم. پارس جنوبی هم به همراه ما به لیگ برتر آمد. در نیم فصل اول تمامی شرایط مهیا بود و بهترین نتایج را ثبت کردند. صدر جدول بودند و با اینکه هفته‌ها نتیجه نگرفتند هنوز بین تیم‌های بالای جدول هستند. مشکلات مالی واقعا تاثیرگذار هستند. از نظر امتیازگیری در نیم فصل دوم در جمع تیم‌های بالای جدول هستیم و از نظر فنی پیشرفت داشتیم اما حمایت هم لازم است.

هافبک سپیدرود ادامه داد: آقای تن زاده حالا از مسئولین شهر توقع دارد. زمانی که به باشگاه آمده بود می‌گفت نیازی به کمک‌های آنها ندارد. نمی‌دانم اگر از روز اول فکر می‌کرد اینگونه می‌شود چرا باشگاه را در اختیار گرفتند. شرایط ما بسیار حساس است. با یک برد ماندنی می‌شویم و با یک شکست یک سال زحمات ما هدر می‌رود. وقتی بازیکن جوان ما پول استخر رفتن ندارد، خیلی بد است. وقتی ورزشکار تمرین و تغذیه خوبی نداشته باشد چگونه بتواند برای موفقیت تیمش تلاش کند. وقتی سپیدرود سقوط کند همه ضرر می‌کنند و اول از همه هواداران ما که در همه شهرها با ما حضور داشتند. احساس آنها را درک می‌کنیم اما بعضی ها به دنبال منافع خودشان هستند. اگر نمی‌توانند به تعهداتشان عمل کنند خیلی راحت بروند و شخص دیگری که توانایی دارند روی کار بیایند. هواداران می‌دانند که هر چه در توانمان بوده انجام دادیم و از مسئولان باشگاه انتظار بیشتری داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز