خبرگزاری کار ایران

نظر کی روش برای همه محترم است؛

ابراهیمی: از روی نقطه قوتمان به پارس جنوبی باختیم!

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۳۴۷

هافبک سپیدرود رشت معتقد است اختلاف آنها با پارس جنوبی جم نتیجه رقم خورده نیست و می‌توانستند با امتیاز شهر جم را ترک کنند.

حسین ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت: متاسفانه بازی را بد شروع کردیم و در دقایق اول هم گل خوردیم. بعد از این گل به خودمان آمدیم و موفق شدم گل تساوی را بزنم. بعد از این موضوع علاقه داشتیم تا بازی را با تساوی به پایان ببریم که متاسفانه اینطور نشد و دقایق آخر نیمه اول گل دوم را خوردیم.

ابراهیمی ادامه داد: نیمه دوم تلاش کردیم تا بازی را بهتر آغاز کنیم اما از روی نقطه قوتمان گل خوردیم و بعد از بازی وقتی فیلم را دیدیم از همین موضوع تعجب کردیم. مدافعان ما سر زن هستند و دروازه بانمان هم روی خروج ها تا پیش از بازی خوب عمل کرده بود. بالاخره اشتباه برای هر بازیکنی پیش می آید و این جزوی از بازی است. قسمت این بود که نتیجه باخت ما رقم بخورد.

هافبک سرخپوشان گیلانی درباره نتیجه رقم خورده، اظهار داشت: اختلاف ما با پارس جنوبی شکست سه بر یک نبود و تساوی نتیجه راضی کننده‌ای برای ما بود. شرایط جوی ورزشگاه به نفع حریف بود و آنها از امکانات سخت افزاری خوبی بهره می‌برند ولی اختلاف بین ما دو گل نبود. اگر اشتباهات فردی نبود می‌توانستیم از این بازی نتیجه بگیریم.

ابراهیمی درباره اینکه چرا بازیکنی از سپیدرود به اردوی تیم ملی دعوت نشده است، گفت: بالاخره از پارس جنوبی و پیکان هم بازیکنی دعوت نشده است. این نظر آقای کی روش است و برای همه محترم خواهد بود. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که به تیم ملی برسیم و این نظر کارفنی تیم ملی است که آنها چه تصمیمی را اتخاذ می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز