خبرگزاری کار ایران

سپیدرود دست و پا بسته نیست؛

نزهتی: اولین شکست پارس جنوبی را رقم می‌زنیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۶۵۹

مهاجم سپیدرود رشت معتقد است پیروزی آنها برابر پدیده مشهد روحیه‌ای را فراهم کرده تا برابر پارس جنوبی هم به سه امتیاز دست پیدا کنند.

پویا نزهتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره رویارویی با پارس جنوبی جم در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بعد از برد برابر پدیده شرایط فوق العاده‌ای داریم و دو بازی تدارکاتی هم برای آماده سازی انجام دادیم. روحیه خوبی برای بازی پیش رو داریم و برای امتیاز گرفتن به جم می‌رویم. اگر باهوش باشیم می‌توانیم اولین شکست آنها را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: بازی سختی برابر صدرنشین جدول داریم و آنها انسجام خوبی دارند. مطمئنا بازی سختی برای ما خواهد بود اما حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود. پارس جنوبی جم از نظر من ستاره خاصی ندارد و از شرایط روحی خوبی برخورداریم که با اعتماد به نفش عملکرد خوبی داشته باشیم.

نزهتی درباره اینکه فصل گذشته در رقابت‌های لیگ یک برابر پارس جنوبی دیدار کردند و این بازی تا چه اندازه برابر فرق خواهد کرد، گفت: ما فصل پیش هم برابر این تیم بازی کردیم و پیش از بازی با ما گل نخورده بودند. آنجا نتیجه خوبی گرفتیم و این بازی سخت‌تر خواهد بود. خط دفاعی خوبی دارند و تلاش مان را می‌کنیم که دست پر به رشت برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز