خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: بازی با ملوان حیثیتی است / کریمی را در انزلی سربلند می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۷۹۷

هافبک تیم سپیدرود رشت امیدوار است سرخپوشان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر رقیب قدیمی خود به برتری دست پیدا کنند.

حسین ابراهیمی در گفت و گو ایلنا، درباره شرایط تیم سپیدرود رشت در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: با ورود آقای کریمی انگیزه ما دوبرابر شد و آغاز لیگ برای ما از بازی با صنعت نفت آبادان بود که به تساوی بدون گل رسیدیم. ما از نظر بدنسازی خیلی دیر تمریناتمان را آغاز کرده بودیم و بازیکنان ما در نیمه دوم افت می‌کنند.

او ادامه داد: البته آقای کریمی امکانات خوبی را هم برای ما فراهم کرد‌ه‌اند و وسایل پیشرفته‌ای در تمرینات ما مهیا شده است. دو هفته فرصت مناسبی برای ما بود تا تمرینات بدنسازی سختی را پشت سر بگذاریم و چند روز مانده به مسابقه مهم ما در جام حذفی فشار کمتر شده است تا آماده بازی با ملوان شویم.

هافبک سپیدرود درخصوص رویارویی با ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: بازی با ملوان برای ما حیثیتی است. این بازی در روند نتیجه گیری مان در لیگ برتر هم تاثیرگذار خواهد بود. با تمام توان در این بازی حاضر می‌شویم تا آقای کریمی را در انزلی سربلند کنیم.

ابراهیمی افزود: بازیکنان آنها نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته‌اند و آنطور که شنیده‌ام نوری هم از آنها جدا شده است؛ با سرمربی آنها هم کار کرده‌ام. گل زدن من اهمیت ندارد و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بیشتر به گلزنی هم تیمی‌هایم کمک کنم. از گلزنی بازیکنان دیگر ناراحت نمی‌شوم و با تمام توان در این بازی حاضر می‌شویم تا راهی دور بعدی شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز