خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: ذوب آهن خوش شانس بود شکست نخورد / کریمی با تاج و ساکت چالش دارد، با بازیکنان مهربان است

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۹۴۸

هافبک سپیدرود رشت معتقد است آنها می‌توانستند برنده دیدار برابر ذوب آهن باشند و با بدشانسی به یک امتیاز رضایت دادند.

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره تساوی مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: این بازی برای ما دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول آنقدر خوب نبودیم ولی با صحبت‌هایی که آقای کریمی در بین دو نیمه داشتند در 45 دقیقه دوم تیم ما بهتر شد و فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم؛ از نظرم ذوب آهن خوش شانس بود که در رشت شکست نخورد و فکر نمی‌کنم این تساوی به درد ما بخورد نه آنها.

او ادامه داد: ما در مقایسه با بازی‌های اول فصل خیلی شرایط بهتری داریم اما در هفته پانزدهم هیچکس در خاطرش نمی‌ماند که سپیدرود مقابل ذوب آهن خوب بازی کرده، آن زمان امتیازات است که معیار را مشخص می‌کند. من این روزها را دیده‌ام اما واقعیت این است که در هفته‌های آینده باید با بردهای خوب از قعر جدول جدا شویم.

ابراهیمی در واکنش به صحبت‌های آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که اعلام کرده بود با اینکه توپ از خط دروازه سپیدرود رد شده اما داور مسابقه گل را اعلام نکرده است، گفت: در این بازی چند صحنه اینگونه داشتیم. هم این اتفاق برای ما افتاد و هم برای ذوب آهن. صحنه خیلی مشکوکی بود من که دور بودم و دقیق ندیدم اما از جوادی مقدم پرسیدم گفت توپ از خط رد نشده بود.

هافبک سپیدرود درباره روند پیشرفت به همراه علی کریمی گفت: واقعا در بازی ذوب آهن فوق العاده بودیم و چندین موقعیت خطرناک هم داشتیم اما این بردهاست که به ما کمک می‌کند. ما هفته بعدی هم بازی سنگینی داریم. ما هم متاسفانه سه چهار بازیکن مصدوم مان را در اختیار نداریم و کار یک مقدار سخت شده است. ان شاء الله از قعر هم فاصله بگیریم و این بهتر شدن کافی نیست باید امتیاز جمع کنیم تا آخر فصل دچار سختی نشویم. خدایی نکرده اگر در آخر فصل سقوط کنیم کسی نمی‌گوید پرسپولیس در دقیقه 91 از پرسپولیس گل خورد. امیدواریم چند پیروزی خوب داشته باشیم چون با تساوی نمی‌توانیم به جایی برسیم.

بازیکن سپیدرود درباره وضعیت مالی اظهار داشت: با حضور آقای کریمی بازیکنان نزدیک به 30 درصد از قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند و خداراشکر وضعیت خوب است. اینکه طرف حساب شما کی باشد اهمیت دارد و ما به دلگرمی آقای کریمی از دل و جان مایه می‌گذاریم. هم ما و هم کادرفنی رابطه صمیم داریم و همدل هستیم. این را بگویم ذهنیتی که اکثر مردم از آقای کریمی دارند دقیقا برعکس همان در مقابل ما بازیکنان است. شاید ایشان با آقای تاج و ساکت چالش داشته باشد اما با ما مهربان است و خیلی آرام است. شعار آقای کریمی این است که همه بازیکنان اشتباه می‌کنند و مهم عکس العمل بعد از آن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز