خبرگزاری کار ایران

شاید بیش از حد بازیکنان را زیر فشار می‌گذاریم

جلالی: با اینکه نبردیم احساس راحتی دارم

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۲۶۱

سرمربی پیکان تهران ابراز امیدواری کرد شاگردانش از وضعیت فعلی خارج شوند و به روزهای خوب بازگردند.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پس از مصاف با نفت تهران اظهار داشت: خوشحالم چنین تیمی دارم. تیمی که وقتی وارد زمین می‌شود هر چه در وجود دارد می‌گذارد تا به خواسته‌اش برسد. شاید ما بیش از حد ذهن آنها را روی برد بردیم که چنین بازی ای را انجام می‌دهند و ما نمی‌توانیم ببریم. شاید ما آنها را بیهوده زیر فشار برد می‌بریم.

او ادامه داد: همین که بازیکنان از زمین بیرون می‌آیند نمی‌توانم آخر بازی از آنها ایرادی بگیرم. از اینکه نبردیم ناراحتم اما احساس راحتی دارم که بازیکنانم با همه وجود در زمین بازی می‌کنند. بازی‌های متعددی است که ما چنین شرایطی داریم. در زدن ضربه‌های آخر دچار مشکل می‌شویم. من ظرفیت تیم را می‌بینم و می‌دانم می‌تواند به کجا برسد، حتی به مقام‌های بهتر و بالاتر. شاید بیش از حد بازیکنان را زیر فشار می‌گذاریم.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: من امیدوارم بازیکنان ذهنشان را زیاد درگیر نکنند. فوتبال بالا و پایین زیادی دارد و ما قطعا می‌توانیم به روزهای خوبمان برگردیم. وقتی می‌توانیم در این زمین با این کیفیت بازی کنیم، صاحب پنالتی شویم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم پس ما تیم شایسته‌ای هستیم اما اگر ضربه آخر را نمی‌توانیم بزنیم یا ذهنمان درگیر است و یا باید سطح مهارتی‌مان را بالا ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز