خبرگزاری کار ایران

جلالی: پدیده‌ نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده / رحمان احمدی در پیکان می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۱۹۸

سرمربی پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار برابر پدیده مشهد گفت: ما با پدیده‌ای بازی داریم که با توجه به بضاعتش نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده است. من زمانی که می‌بینم مربیان جوانی مانند مهاجری خوب کار می‌کنند خوشحال می‌شوم.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار برابر پدیده مشهد گفت: خیلی امیدوارم تا این فصل به جایگاهی که شایسته آن هستیم، برسیم. ما 2،3 بازیکن خودمان را در تعطیلات نیم فصل از دست داده‌ایم و 2،3 بازیکن جدید را هم جذب کرده‌ایم، ضمن اینکه مرتضی آقاخان و موسوی هم همچنان بازیکنان مصدوم ما هستند اما ما بازیکنان جوانی با خودمان به مشهد آورده‌ایم که تلفیق آنها با بازیکن باتجربه‌ تیم‌مان قطعاً خوب خواهد بود و فردا شما در زمین این را خواهید دید.

وی ادامه داد: ما با پدیده‌ای بازی داریم که با توجه به بضاعتش نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده است. من زمانی که می‌بینم مربیان جوانی مانند مهاجری خوب کار می‌کنند خوشحال می‌شوم. به او تبریک می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

با حکم فیفا از پدیده مشهد 6 امتیاز کم شد، جلالی در این باره گفت: من عادت نکرده‌ام به این تیترها فکر کنم و اصلاً درست هم نیست در مورد این‌ها حرف بزنم. ما مقابل پدیده‌ای بازی خواهیم کرد که از آن شناخت کافی داریم سعی می‌کنیم مقابل این تیم بازی خوبی انجام دهیم و موفق هم شویم.

رحمان احمدی با ظهور پیام نیازمند اکثر بازی‌ها نیم فصل اول را نیمکت نشین بود، سرمربی پیکان درباره ادامه همکاری با دروازه بان سابق تیم ملی افزود: احمدی قطعاً با ما خواهد ماند. ما چند بازیکن داریم که جزو خوب‌های تیم ما هستند. ما نگاه نمی‌کنیم این بازیکنان الان بازی می‌کنند یا خیر. ما چند بازیکن با تجربه مانند احمدی و صادقی داریم که فصل گذشته زمانی که تازه از لیگ دسته اول صعود کرده بودیم کمک زیادی به تیم کردند تا به ثبات برسیم. اگر الان پیام نیازمند دروازه‌بانی می‌کند به خاطر این است که احمدی تیم را به ثبات رسانده است.

جلالی در خصوص اینکه از زمانی که بحث رمالی و جادوگری در لیگ برتر مطرح شده تیم او روند نتیجه‌گیری بدی را طی کرده است، عنوان کرد: من در این مورد صحبت زیادی دارم اما ترجیح می‌دهم به وقتش حرف بزنم و فعلاً آرامش تیم را حفظ کنم. به هر حال آن کسانی که سعی کرده‌اند خرافات را به مردم القاء کنند باید بعدها پاسخگو باشند. شما نگاه کنید ما همان‌طوری که مقابل سپاهان به برتری رسیدیم برابر استقلال خوزستان شکست خوردیم. ما 7 پیروزی متوالی داشتیم اما پس از آن شکست خوردیم. فوتبال است و این چیزها در آن طبیعی است. قرار نیست ما تمام بازی‌ها را پیروز شویم، ضمن اینکه تعطیلی‌های لیگ هم همیشه به یک نحو نبوده و بعضی وقت‌ها همین تعطیلی‌ها به تیم ما کمک کرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز