خبرگزاری کار ایران

جلالی: نوسان داشتیم اما نتایج راضی کننده است

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۵۶۸

سرمربی پیکان تهران معتقد است نتایج هفته‌های اخیر شاگردانش به دلیل افت بخش تهاجمی شاگردانش است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجید جلالی، سرمربی پیکان که علیرغم چند هفته ناکامی توانسته پیکان را به امتیازات مناسبی در لیگ برتر برساند با حضور در نشست خبری پیش از جدال با سپیدرود در خصوص این بازی  و شرایط تیمش گفت: با وجود اینکه در بازی‌هایی که انجام دادیم در نتیجه گیری نوسان زیادی داشتیم این باعث خوشحالی ماست که در مجموع عملکرد خوبی داشتیم و از همه مهمتر در مدل بازی‌مان نوسانی نداشتیم. اگر علیرغم نوسان کم نتوانسته ایم در نتیجه موفق عمل کنیم به دلیل این بوده که ما در بخش تهاجمی افت داشتیم و تمرینات خوبی را برای این مساله در نظر گرفتیم. سعی کردیم در نقل و انتقالات این بخش از تیم‌مان راترمیم تقویت کنیم و سعی‌مان این است در آینده این مشکلات را برطرف می‌کنیم.

جلالی درباره عدم نتیجه گیری پیکان در هفته بازی اخیر اینطور توضیح داد: در نیم فصل دوم سه بازی انجام دادیم.اگر بازی‌ها را ببینید، پدیده، پارس جنوبی جم و ذوب آهن. در دو بازی اول کمترین حق‌مان این بود که با یک گل ببریم. مقابل پارس پنالتی را از دست دادیم، در مشهد بازی قابل احترامی انجام دادیم، مقابل ذوب آهن یکی از بهترین بازی‌های فصل‌مان را داشتیم. کمترین حق ما این بود که در 3 بازی 7 امتیاز بگیریم اما فقط 2 امتیاز گرفتیم. از نظر بازی نوسان کمی داریم چون بازی‌ها کیفیت را می‌بینیم. باید کار بیشتری در فاز حمله انجام دهیم.

سرمربی پیکان درباره حضور علی کریمی روی نیمکت سپیدرود رشت و رویارویی با تیمی که تازه از بحران خارج شده، عنوان کرد: بازی‌ها همیشه این حکایت‌ها را دارد و یک بار مقابل تیمی قرار می‌گیرید که برای بحران بازی می‌کند و تیم دیگری در شرایط خوب است. لیگ برتر همیشه این شرایط را دارد. زمانی با تیمی بازی می‎‌کنید که از بخران خارج شده،زمانی هم با تیم بازی می‌کنید که شرایط خوبی دارد. این ها تحولات تیم‌ها هستند و به این مسائل توجه نمی‌‎کنیم.

جلالی درباره محرومان و مصدومان پیکان دربازی فردا گفت: در این بازی محروم نداریم و اما چند بازیکن مصدوم هستند ضمن اینکه مرتضی آقاخان به بازی فردا می‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز