خبرگزاری کار ایران

جلالی: از همان‌جایی که نباید، گل خوردیم/ پدیده حتی یک موقعیت هم نداشت

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۴۲۴

سرمربی پیکان تهران در نشست خبری پس از مصاف با پدیده مشهد گفت: ما به خوبی همه راه‌ها را بسته بودیم و می‌توانستیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم، اما پیروزی را از دست دادیم.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار برابر پدیده مشهد گفت: روز قبل از بازی هم فیلم حرکات قاضی را به بازیکنان نشان دادیم و از همان‌جایی که نباید، گل خوردیم. در این مسابقه تیم برتر میدان بودیم و دروازه ما روی اشتباهی که روی آن تأکید داشتیم، باز شد.

وی ادامه داد: این تیم جزو تیم‌های خیلی خوب لیگ برتر است. ما هم در خط حمله عملکرد خوبی داشتیم، به خوبی حریف را کنترل کردیم و بهتر از میزبان‌مان ظاهر شدیم، اما متأسفانه نتوانستیم گلی را که به ثمر رساندیم، حفظ کنیم. تا قبل از گل قاضی، پدیده حتی یک موقعیت هم نداشت. ما به خوبی همه راه‌ها را بسته بودیم و می‌توانستیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم، اما پیروزی را از دست دادیم.

جلالی تصریح کرد: اعتقاد دارم در روزهایی که خوب بازی کنیم و حتی شکست بخوریم، به آینده امیدوار می‌شویم، اما در روزهایی که بد بازی می‌کنیم و به پیروزی می‌رسیم، شرایط نگران‌کننده می‌شود. با این بازی باید به آینده امیدوار باشیم. البته باید تیم را در خط حمله ترمیم کنیم که اگر این اتفاق بیفتد، فکر می‌کنم بتوانیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم.

سرمربی پیکان درباره تفاوت این تیم نسبت به بازی رفت، اظهار داشت: به نظر من پدیده تیمی فوق‌العاده است و جزو تیم‌‌های خوب لیگ برتر محسوب می‌شود. شکل بازی این تیم و بازیکنانی که می‌توانند تغییراتی در جریان بازی اعمال کنند، قابل تحسین است. به مهاجری بابت این تیم تبریک می‌گویم. من پدیده و بازیکنان این تیم را می‌شناسم و آنها جوانانی بی‌حاشیه هستند.

جلالی درباره عقب نشینی شاگردانش پس از گل به پدیده، عنوان کرد: این نکته‌ای طبیعی است و نمی‌توان خیلی به آن ایراد گرفت. در بازی رفت هم پدیده در دقیقه 2 به ما گل زدند و در سایر دقایق مسابقه این پیکان بود که حمله می‌کرد. این اتفاق در بالاترین سطح فوتبال هم دیده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز