خبرگزاری کار ایران

روند نزولی و هوای طوفانی پیکان / آقامعلم در اندیشه فرار از بحران

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۰۵۲

پیکان تهران ببا نتایج هفته‌های اخیر رفته رفته از صدر جدول فاصله می‌گیرد و روند نزولی را پیش رویش می‌بیند.

به گزارش ایلنا، پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر برابر نفت تهرانی قرار می‌گیرد که متحول شده و در بازی‌های اخیر روند رو به رشدی داشته است. نفت در 4 بازی اخیر 8 بازی کسب کرده و هومن افاضلی برنامه ویژه‌ای برای فرار نماینده تهران از رده‌های پایین جدول در نظر گرفته است.

پیکان علیرغم بازی‌های دقیق و مورد اعتمادی که در زمین اجرا می‌کند اغلب با اشتباهات فردی و برخی موارد غیرفوتبالی مواجه شده تا آنها از هفته دوازدهم پس از برد مقابل صنعت نفت آبادان هنوز در کسب پیروزی ناکام باشند.

شاگردان مجید جلالی از 24 آبانماه در کسب سه امتیاز کامل بازی‌های ناموفق عمل کرده‌اند و 8 بازی گذشته را با جمع آوری 4 امتیاز و 4 باخت و چهار شکست پشت سر گذاشتند. خودروسازان یکی از مدعیان درخشان نیم فصل اول بودند و تا رده دوم جدول هم پیش رفته بودند که پدید آمدن حواشی عجیب حوالی این تیم تمرکزها را بهم ریخت.

پیکان که مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم بوده در دیدار برابر نفت اندیشه قوی تری را دنبال می‌کند هرچند بارش شدید برف در استان تهران مانع از پیگیری تمرینات تاکتیکی روی چمن شده است. جلالی در بازی امروز از همه بازیکنانش انتظار دارد تا با نتیجه گیری آنها را از حال و هوای طوفانی خارج کند و با سه امتیاز مقابل یکی از تیم‌های آماده نیم فصل دوم از حاشیه بحران دور شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز