خبرگزاری کار ایران

سقوط اجباری پیکان در هفته نوزدهم، یک تا سه پله پایین‌تر

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۱۲۵

شاگردان جلالی قطعا با نتایج امروز در جدول سقوط خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیکان که با هدایت مجید جلالی نتایج خوبی در ابتدای فصل گرفت و جایگاه محکمی در بین تیم‌های بالای جدول پیدا کرده بود، روز گذشته مقابل سپیدرود به تساوی بدون گل رسید، هشتمین دیدار بدون پیروزی خودش را هم سپری کرد تا همچنان روی نوار ناکامی باشد.

پیکان بعد از شکست یک بر صفر سپاهان در هفته یازدهم دیگر رنگ برد ندید و در طول 8 هفته 3 شکست و 5 تساوی کسب کرد تا از 24 امتیاز ممکن تنها 5 امتیاز کسب کرده باشد. با این وجود امتیازاتی که پیکانی‌ها در ابتدای فصل جمع کرده بودند باعث شده آنها سقوط چندانی در جدول نداشته باشند و در حال حاضر هم ربته چهارم جدول را در اختیار دارند.

با این حال با توجه به ادامه بازی‌های هفته نوزدهم که امروز برگزار می‌شود، شاگردان جلالی سقوطی قطعی در جدول خواهند داشت که بین یک تا 3 پله خواهد بود.

دیدار امروز دو تیم استقلال تهران - سایپا هر نتیجه‌ای داشته باشد با توجه به حضور دو تیم در رتبه های پنجم و ششم جدول و فاصله یک امتیازی با پیکان، یک پله سقوط برای شاگردان جلالی به همراه خواهد داشت. استقلال تهران در صورت پیروزی یا تساوی و سایپا در صورت پیروزی بالای سر پیکان قرار می‌گیرند.

ذوب آهن و گسترش فولاد هم با 26 امتیاز و فاصله دو امتیازی با پیکان امروز در دیدار با سپاهان و فولاد شانس این را دارند که پیروز شوند و بالاتر از پیکان قرار بگیرند.

بدین ترتیب بهترین رتبه پیکان در پایان هفته نوزدهم، پنجم جدول خواهد بود و ممکن است تا هفتم جدول هم سقوط کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز