خبرگزاری کار ایران

جلالی: در نیم فصل دوم به حقمان نرسیدیم/ به سپیدرود موقعیت ندادیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۹۵۵

سرمربی پیکان تهران معتقد است شاگردانش خلاف نمایشی که داشتند در چهار بازی نیم فصل دوم به حقشان نرسیده‌اند.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در پس از تساوی شاگردانش مقابل سپیدرود رشت گفت: بازیکنانم همه کاری کردند که این بازی را ببرند، اما شاید یک چیزهایی لازم بود که به این مقصود برسیم؛ اگر بازی بازتر بود یا اگر خلاق تر کار می‌کردیم. در هر صورت نمی‌توانم به بازیکنانم ایراد بگیرم، چون با تمام وجود کار کردند و تلاش کردند که پیروز شوند؛ اراده داشتند.

جلالی افزود: به هر حال این تحولات بازی است. ما در ۴ بازی دور برگشت حتماً باید به پیروزی می‌رسیدیم اما این اتفاق نیفتاد. با وجود بازی‌های اصولی به چیزی که حقمان بود، نرسیدیم. به هر حال تیمی که بالای جدول می‌آید، یک مقدار استرس و فشارش بیشتر می‌شود. همه می‌خواهند که باز هم نتایج بهتری بگیرد و هر روز بهتر شود. ما با بضاعتی که داریم همه کار کرده‌ایم.

سرمربی پیکان افزود: امروز به گونه‌ای بازی کردیم که کوچکترین موقعیتی هم به حریف ندادیم. شما وقتی یک طرفه حمله می‌کنید ممکن است حریف یکی دو موقعیت ضدحمله به دست بیاورد اما آن را هم به سپیدرود ندادیم شاید باید در ضربات آزاد و کرنر بهتر عمل می‌کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز