خبرگزاری کار ایران

عابدینی در گفت‌وگو با ایلنا:

پرسپولیس یکی از شانس‌های قهرمانی است/فوت هادی شوک بزرگی بود

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۰۵۱

تیم برانکو متحول شده است. امیدوارم مدیریت باشگاه اجازه ندهد این وضعیت از هم بپاشد چون پرسپولیس با بازیکنانی که گرفته و کادر فنی که در اختیار دارد یکی از شانس های قهرمانی است.

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: فوت هادی نوروزی شوک بزرگی برای پرسپولیس بود.

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پرسپولیس بضاعت رسیدن به کورس قهرمانی را داشت اما مشکلاتی وجود داشت. یکی بحث سازماندهی بود و یکی هم بحث داوری ها بود و یک بحث هم برنامه ریزی برانکو بود که زمان می برد تا تیم را بشناسد و در اختیارش بگیرد.

عابدینی گفت: پرسپولیس به یک شوک نیاز داشت و فوت هادی نوروزی یک شوک بود که به تیم وارد شد و باعث علاقه‌مندی عجیب بازیکنان به یکدیگر و همبستگی آنها با هواداران شد و این رابطه را خیلی محکم کرد اما همه ما یک بازیکن عزیز را از دست دادیم. در واقع این بازیکن هم در زمان حیات و هم وقتی که از دنیا رفت منشا خدمت به تیم محبوبش شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس الان خوب شده و جوانگرایی کرده و رو به جلو حرکت می کند. محسن بنگر در دفاع وزنه خیلی خوبی است و به خوبی خط دفاع را هدایت می کند. سوشا هم بهتر شده و حرفه‌ای‌تر از قبل رفتار می‌کند. تیم برانکو متحول شده است. امیدوارم مدیریت باشگاه اجازه ندهد این وضعیت از هم بپاشد چون پرسپولیس با بازیکنانی که گرفته و کادر فنی که در اختیار دارد یکی از شانس های قهرمانی است.

وی در مورد برانکو گفت: از اول هم اعتقاد داشتم که برانکو می تواند با پرسپولیس موفق شود و همیشه از او دفاع کردم چون به کارش اعتقاد داشتم. من به کار، شخصیت و صبوری برانکو اعتقاد داشتم. برانکو فوتبال را خوب می فهمد و نشان داد که انتخاب درستی بوده است.

عابدینی در پایان و با اشاره به مشکلات تیم‌های پایه پرسپولیس و ادعای رهبری‌فر مبنی بر پول گرفتن برخی مربیان پایه پرسپولیس از بازیکنان گفت: ممکن است این اتفاقاتی که رهبری‌فر می گوید رخ داده باشد. در تیم‌های پایه با تعارف مدیریت می کنیم. در زیرساخت ها اصلا حرفه ای عمل نمی کنیم و برنامه ریزی حرفه ای هم نداریم. تیم های پایه است که می تواند پتانسیل باشگاه را بالا ببرد. حرفهای رهبری‌فر اگر درست باشد که می تواند درست هم باشد، نشان می دهد که علاوه بر غیر حرفه‌ای بودن در تیم های پایه پرسپولیس، ناسالم هم عمل می کنیم که این مسائل به پرسپولیس ضربه می‌زند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز