خبرگزاری کار ایران

ماجرای این روزهای مجیدی قایدی و استقلال؛ رسم بازیکن دزدی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۵۷۷

آخرین امید استقلال به درخشش در فصل جدید هم بازیکنی بود که توسط سرمربی سابق این تیم از جمع آبی‌پوشان جدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، باشگاه استقلال این روزها وضعیت خوبی ندارد و علاوه بر شکست در پروژه های مهم نقل و انتقالاتی جذب بازیکن، در حفظ ستاره‌های فصل گذشته خودش هم ناکام بوده است. بعد از تغییرات مدیریتی که در اعتراض به روند جذب بازیکن در باشگاه رخ داد به نظر می‌رسید با آمدن علی خطیر اوضاع تغییر کند ولی تا این لحظه تفاوت چندانی میانِ استقلالِ خطیر و استقلالِ حجت کریمی از جهت انفعال در نقل و انتقالات دیده نمی‌شود.

در این میان و پس از شکست سنگین استقلال در حفظ محمد محبی، امید هواداران این باشگاه به حفظ مهدی قایدی بود و باشگاه را تحت فشار گذاشته تا به هر شکل ممکن این ستاره فصل گذشته ترکیب تیمشان را حفظ کنند ولی این اتفاق رخ نداد و جدایی قایدی از استقلال که به خودی خود اتفاق تلخی بود به شکلی رقم خورد که تلخی آن به کام هواداران این تیم بیشتر از قبل بود.

در شرایطی که باشگاه استقلال اعلام کرد شباب الاهلی امارات نسبت به قایدی ابراز نیاز کرده و قصد دارد این بازیکن را در جمع نفراتش حفظ کند، مهدی قایدی ساعاتی بعد با پیراهن الاتحاد کلبا و پای امضای قرارداد با این باشگاه دیده شد و تصاویرش منتشر شد تا استقلالی‌ها بدانند مهم‌ترین چهره فصل گذشته خودشان را در اختیار ندارند.

این اتفاق می‌تواند آخرین امید استقلالی‌ها برای درخشش تیمشان در فصل جدید را هم نقش برآب کند و اینکه جدایی قایدی از سوی فرهاد مجیدی رقم خورده و این بازیکن جذب تیمی شده که سرمربی محبوب سابق آبی‌ها در آن حضور دارد دلخوری هواداران آبی را بیشتر کرده است.

پیش از این هم در دوره های مختلف هواداران استقلال از سرمربیان سابق خود بابت جذب بازیکنان کلیدی این تیم دلخور و ناراحت شدند و حالا فرهاد مجیدی درگیر چنین شرایطی شده است.

این انتقال در حالی رقم خورد که مهدی قایدی خودش در صحبت‌هایش اعلام کرده بود دوست دارد فصل آینده در استقلال بازی کند ولی قراردادی که با شباب الاهلی داشت مانع این انتقال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز