خبرگزاری کار ایران

هیچ شکی در این قهرمانی نیست

مگویان: استقلال لایق قهرمانی بود / هواداران قطعا مثل همیشه حمایت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۴۷۳

مدافع سابق تیم استقلال تهران با وجود تغییرات در کادرفنی این تیم معتقد است آنها دوباره موفقیت خود را تکرار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هرایر مگویان، مدافع سابق تیم استقلال تهران که آبی پوشان را «لایق» قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران می‌داند در مسابقات لیگ ملت های اروپا حضور دارد. مگویان که در پست مدافع هنوز برای تیم ملی کشورش فیکس بازی می‌کند در تقابل برابر ایرلند شمالی همراه همبازیانش برتری یک بر صفر را جشن گرفت. مشروح گفتگو با یکی از خارجی‌های بی حاشیه تاریخ فوتبال استقلال را می‌خوانید:

اول از همه در مورد وضعیت خودت و تیم ملی ارمنستان صحبت کن.

با سلام به شما و مخاطبانی که این گفتگو را می‌خوانند در مورد خودم باید بگویم که چون هنوز احساس مفید بودن دارم تصمیم گرفتم که از مسابقات ملی خداحافظی نکنم و در حال حاضر با تیم ملی کشورمان در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا حضور داریم. در مسابقه اول ایرلند را شکست دادیم و سپس اسکاتلند و اوکراین را پیش رو داریم.

قطعا خبر داری که استقلال قهرمان لیگ برتر شده است.

این قهرمانی را به تیم خوب استقلال و طرفدارانش تبریک می‌گویم. لیگ ایران سطح مناسبی دارد و قهرمانی در آن کار آسانی نیست. اینکه در چنین لیگی شما بدون شکست هم قهرمانی شوید نشان می‌دهد که کاملا لایق این عنوان بوده‌اید و جای هیچ شکی حتی برای رقبا هم باقی نمی‌گذارد. 

فرصت کردی مسابقات استقلال را دنبال کنی؟

به صورت منظم تیم را دنبال نکردم ولی هر چند وقت یکبار برای اینکه از نتایج باخبر می‌شدم از دوستانم سوال می‌کردم یا جدول و آمار را بررسی می‌کردم. 

پس باید باخبر باشی که تیم پس از قهرمانی با خداحافظی ناگهانی سرمربی مواجه شده است.

بله از این اتفاق مطلع هستم. هر سرمربی مانند هر بازیکنی آزاد است که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد و در فوتبال حرفه‌ای خداحافظی‌های ناگهانی زیادی وجود دارد. اگر استقلال این فصل توانست به قهرمانی بدون شکست دست پیدا کند قطعا می‌تواند دوباره این رکورد را تکرار کنند. 

دلتنگ ایران هستی؟

ایران کشور بسیار دوست داشتنی با مردمی خونگرم و همینطور طرفداران بی نظیر استقلال بود. طبیعی است که هنگام مرور خاطراتی که آنجا داشتم تمایل به سفر یا حضور مجدد در فوتبال را داشته باشم. به هر حال هیچکس از آینده با خبر نیست و هر چیزی ممکن است. 

صحبتی با هواداران استقلال داری؟

طرفداران یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا قطعا در شرایط سخت مانند گذشته پشتوانه اصلی تیم‌شان خواهند بود. امیدوارم که فصل بعدی هم موفقیت‌های بزرگی را جشن بگیرند و به تاریخ سازی ادامه بدهند. موفق باشید، به امید دیدار.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز