خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید - لیورپول: صلاح بالاخره انتقام می‌گیرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۶۹۶

لیورپول که برای طولانی‌تر کردن سفر اروپایی خود، نیاز به تجسم بخشی از جادوی برنابئو دارد، به پایتخت اسپانیا سفر می‌کند تا چهارشنبه شب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید روبرو شود.

به گزارش ایلنا، کهنه سربازان کارلو آنچلوتی با شکست 2 بر صفر دست و پنجه نرم کردند تا در بازی رفت سه هفته پیش در آنفیلد یک برد خارق العاده با نتیجه 5-2 ثبت کنند.

حتی زمانی که داروین نونز و محمد صلاح جمعیت آنفیلد را به وجد آوردند، یک ذره دلهره در کارلو آنچلوتی که چهره سردی داشت دیده نمی‌شد. این پیش افتادن اتفاقا فقط پیروزی هفت گله آن‌ها را شگفت انگیزتر کرد.

قهرمان لالیگا که ظاهرا تمام انرژی خود را برای پیروزی در آنفیلد خرج کرد، در سه مسابقه داخلی بعدی - از جمله باخت یک بر صفر مقابل بارسلونا در بازی اول نیمه نهایی کوپا دل ری - شکست خورد، اما این روند با پیروزی راحت 3 بر یک مقابل اسپانیول تمام شد.

رئال مادرید اگرچه 9 امتیاز با بارسلونای صدرنشین در لالیگا فاصله دارد اما از 27 بار اخیری که رئال در اولین بازی خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا پیروز شده، آن‌ها 26 بار صعود کرده‌اند.

شکست 7 بر صفر منچستریونایتد در برنابئو بدون شک به عنوان بهترین نتیجه لیورپول لقب خواهد گرفت، اما یک هفته نگذشت تا آن‌ها مقابل بورنموث با نتیجه یک بر صفر شکست بخورند! محمد صلاح یک پنالتی و فرصت گلزنی عالی برای خنثی کردن گل فیلیپ بیلینگ در اختیار داشت اما آن ضربه را  به جایگاه تماشاگران پشت دروازه حریف فرستاد.

شکست برابر بورنموث به تاتنهام اجازه داد تا در رقابت برای کسب مقام چهارم جدول لیگ برتر برتری بیشتری داشته باشد، بنابراین اولویت دادن به بازگشت خیره کننده در لیگ قهرمانان اولین گام برای نجات در روز چهارشنبه خواهد بود و کلوپ می‌داند که باید در این بازی هرآنچه در توان دارد را بکار بگیرد.

البته، لیورپول در بازگشت‌های تماشایی اروپایی تازه کار نیست؛ مانند کامبک از شکست 3-0 برابر بارسلونا به نتیجه مجموع 4-3 در فصل 2018-2019.

علاوه بر این، مردان کلوپ از هشت مسابقه خارج از خانه خود در سال 2023 فقط دو برد دارند و از زمان پیروزی در یک چهارم نهایی فصل 09-2008 در هفت بازی با رئال مادرید بدون برد هستند.

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا، کارواخال، میلیتائو، رودیگر، ناچو،  مودریچ، شوآمنی، کروس، والورده، بنزما، وینیسیوس جونیور

ترکیب احتمالی لیورپول:

آلیسون، الکساندر-آرنولد، کوناته، فن دایک، رابرتسون، فابینیو، کیتا، صلاح، جوتا، نونز، گاکپو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز