خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

رئال به دنبال کامبک در برنابئو / کار راحت منچسترسیتی مقابل اسپورتینگ

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۲۰۰

مسابقات دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با تقابل رئال مادرید - پاری سن ژرمن و منچسترسیتی - اسپورتینگ دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا، پاریس و رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه 9 مارس(امشب) به مصاف هم خواهند رفت.

پاریس برای مدت طولانی روی روند بازی تسلط داشت، اما در مقابل یک تیم مصمم مادریدی قرار گرفت که به نظر می‌رسید تلاش دارد بدون دریافت گل پایتخت فرانسه را ترک کند. بعد از اینکه تیبو کورتوا پنالتی نیمه دوم لیونل مسی را مهار کرد، به نظر می رسید که آنها با مساوی به اسپانیا برمی گردند اما کیلیان امباپه ایده های دیگری داشت و گل او موجب شد که لوس بلانکوس شکست بخورد.

ترکیب های احتمالی

رئال مادرید: کورتوا، کارواخال، ادر میلیتائو، آلابا، ناچو، مودریچ، کروس، والورده، آسنسیو، بنزما، وینیسیوس جونیور

پاریس: ناواس، حکیمی، مارکینیوش، کیمپمبه، نونو مندس، گوئه، وراتی، دنیلو،  مسی، امباپه، نیمار

کنفرانس خبری سرمربیان

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید: "ما در سه هفته گذشته در بخش فیزیکی بازی خود واقعاً خوب کار کرده ایم. ما در پاریس خوب بازی نکردیم، اما مطمئن هستیم و ایمان داریم که می توانیم یک بازی خوب را انجام دهیم. عملکرد بسیار خوبی در چهارشنبه شب انجام خواهیم داد."

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاریس: "چالش این است که برتری خود را از بازی اول حفظ کنیم. ما برای رئال مادرید احترام زیادی قائلیم. باشگاهی که 13 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است؛ این اتفاق تصادفی نیست. اما ما نمی ترسیم. ما سعی خواهیم کرد بازی خودمان را انجام دهیم."

رئال به دنبال کامبک در برنابئو / کار راحت منچسترسیتی مقابل اسپورتینگ

منچسترسیتی - اسپورتینگ

منچسترسیتی و اسپورتینگ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه 9 مارس(امشب) به مصاف هم خواهند رفت.

به طور خلاصه، سیتی حمله‌ای بی رحمانه را روشن کرد و اسپورتینگ نتوانست با آنها کنار بیاید. شاگردان گواردیولا به لطف دو گل برناردو سیلوا و یک گل ریاض محرز و فیل فودن در نیمه اول با نتیجه 4-0 پیش افتادند. رحیم استرلینگ پس از استراحت نیمه تول  گل پنجم را اضافه کرد و به اسپورتینگ اجازه نداد که در بازی رفت حتی یک گل هم به ثمر برساند.

ترکیب‌های احتمالی

منچسترسیتی: ادرسون، استونز، فرناندینیو، لاپورته، زینچنکو، برناردو سیلوا، رودری، گوندوغان، استرلینگ، خسوس، گریلیش

 اسپورتینگ: آدان، ایناسیو، کوتس، فدال، پدرو پوررو، اوگارته، اسوگو، ماتئوس ریس، سارابیا، اسلیمانی، نونو سانتوس

کنفرانس خبری سرمربیان

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی: "بعد از بازی رفت گفتم که 5-0 واقعیت یا تفاوت بین تیم ها نیست. اما ما گل ها را سریع پیدا کردیم؛ چهار شوت به سمت دروازه، چهار گل. گاهی اوقات این اتفاق می افتد. نتیجه خوب است، آسان به نظر می رسد. من برای کاری که اسپورتینگ انجام می دهد احترام زیادی قائل هستم."

روبن آموریم، مربی اسپورتینگ: "حتی اگر بازی تقریبا قطعی شود، ما یک مسئولیت داریم و آن مبارزه برای پیروزی است. ربودن توپ از تیم آنها بسیار دشوار است اما امیدوارم در این بازی مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم.  ما باید بدون توپ پیشرفت کنیم و نتیجه را برای مدت طولانی تری باز نگه داریم، زیرا این به بازیکنان انگیزه می دهد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز