خبرگزاری کار ایران

9 ژانویه: اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۸۳۳

کاپیتان تیم منچستریونایتد علاقه‌ای به حضور در باشگاه استون ویلا ندارد.

به گزارش ایلنا، از شب گذشته ملاقات هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد با سران استون ویلا شایعاتی مبنی بر انتقال او به این باشگاه را مطرح کرد.

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات امروز -9 ژانویه- را می‌خوانید:

* راجر اشمیت سرمربی بنفیکا در مورد انزو فرناندز: «داستان انزو بسته شده است، چیزی باقی نمانده است. او بازیکن ماست. او در موقعیت خوبی قرار دارد، انزو خوشحال است، خوب تمرین می‌کند، او بخشی از تیم است. او یک بازیکن کلیدی است. این چیزی است که می‌توان گفت.»


* دیوگو دالوت مذاکره با منچستریونایتد بر سر قرارداد بلندمدت جدید را تایید کرد: "ما در حال مذاکره هستیم، می بینیم که طرف ها چقدر سود خواهند برد. این بر کسی پنهان نیست که از حضور در اینجا خوشحالم، من منچستریونایتد را دوست دارم."


* چلسی اکنون در حال مذاکره برای جذب ژائو فلیکس از اتلتیکو مادرید به صورت قرضی تا ژوئن است. معامله در مراحل پایانی است. هیچ بند و گزینه خریدی در طی جلسات بحث نشده است. هزینه انتقال بیش از 10 میلیون یورو با پوشش حقوق و مالیات توسط آبی‌ها خواهد بود. مذاکرات بعد از مصدومیت‌ها و بازی گذشته اتلتیکچ سریع‌تر شد.


* منچستریونایتد در حال تلاش برای یافتن راه حلی با بشیکتاش و برنلی است تا قرارداد ووت ووخورست را تکمیل کند. هم بازیکن و هم تیم، به انجام معامله مطمئن هستند. گفتگوها ادامه خواهد داشت زیرا موضع بازیکن بسیار واضح بوده است: او نمی‌خواهد این شانس بزرگ را از دست بدهد، اریک تن هاگ او را می‌خواهد.


* گرت بیل با انتشار پستی خداحافظی خود از دنیای فوتبال را اعلام کرد.


* روبرتو مارتینز، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بلژیک با قراردادی رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی پرتغال معرفی شد.


* بایرن مونیخ تمام جزئیات قرارداد کنراد لایمر را در روز های آینده تکمیل خواهد کرد؛ زیرا توافق شفاهی کامل در ماه دسامبر حاصل شد. طبق انتظار، لایمر در ماه ژوئن با قراردادی بلندمدت به عنوان بازیکن آزاد به این تیم ملحق خواهد شد.


* چلسی در نیمه دوم ژانویه درباره دیوید داترو فوفانا و انتقال قرضی احتمالی او تصمیم خواهد گرفت. مدتی طول می کشد تا مطمئن شوند بهترین راه برای اوست. پاتر همراه با هیئت مدیره تصمیم می گیرد، فوفانا هم اکنون شانس خود را برای تحت تاثیر قرار دادن مربی خواهد داشت.


* میلان بعد از اسماعیل بناصر بر روی تمدید قرارداد رافائل لیائو و اولیویه ژیرو تمرکز خواهد کرد. گفتگوها با هر دوی آنها در حال انجام است. بناصر در 48 ساعت آینده قرارداد بلندمدت جدید تا سال 2027 امضا خواهد کرد. بند فسخ 50 میلیون یورو فقط در سال 2024 معتبر خواهد بود.


* گارانگ کوول، استعداد استرالیایی، نیوکاسل را ترک خواهد کرد و تا پایان فصل به صورت قرضی به تیم اسکاتلندی هارتز ملحق خواهد شد. در حال حاضر توافق کامل وجود دارد. ریدینگ نیز کوول را می‌خواست، اما او پیوستن به هرتز را پذیرفته است. معامله تمام شد.


* دیوید اورنستین: ویلفرد زاها در ژانویه کریستال پالاس را ترک نخواهد کرد. او تا پایان فصل در این تیم باقی خواهد ماند سپس تصمیم خواهد گرفت که آیا قرارداد خود را تمدید کند یا با اتمام قرارداد این تیم را ترک کند.


* بن جیکوبز: مالکان پاریسن ژرمن قصد دارند در یک باشگاه لیگ برتری سرمایه گذاری کنند. ناصر الخلایفی این هفته دیداری با دنیل لوی مالک تاتنهام داشته است.


* گزارش‌هایی مبنی بر اتمام معامله انتقال هری مگوایر به استون ویلا منتشر شده که حالا همگی از طرف همه طرفین مذکور تکذیب شد. هیچ مذاکره یا صحبتی در جریان نیست. انتظار می‌رود که مگوایر در جمع شیاطین سرخ بماند. موضع مشخص است.


* مارکینیوش در آستانه تمدید قرارداد با پاریسن ژرمن تا سال 2027 قرار دارد.


* بارسلونا اکنون علاقه خاصی به بنجامین پاوارد برای نقل و انتقالات تابستانی نشان داده است. او بسته به شرایط، یکی از اهداف بالقوه کاتالان ها در نظر گرفته می شود. قرارداد پاوارد در سال 2024 به پایان می رسد و همانطور که مطبوعات آلمانی گزارش داده اند، قبلاً از طرف او با بارسا تماس برقرار شده است.


* سرزو، رئیس اتلتیکو مادرید به خبرنگار DAZN می‌گوید: «آینده ژائو فلیکس؟ من همیشه می‌گویم که بازیکنان باید در باشگاهی که می‌خواهند بازی  کنند... نمی‌دانم ژوائو می‌خواهد کجا بازی کند. فکر می‌کنم او اکنون اینجا در اتلتی احساس خوبی دارد. انتقال ژائو به خودش و شرایط بستگی دارد.»


* مذاکرات بین انگولو کانته و چلسی بر سر قرارداد جدید در هفته‌های آینده ادامه خواهد یافت و همچنین یک دور دیگر از مذاکرات برنامه ریزی شده است. انگولو با احساس شانس 50 _ 50 پس از پیشنهادهای اولیه، دوست دارد بسته به پیشنهاد‌ چلسی، در این تیم باقی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز